Monique; dit voorjaar bij jou? Of gaan we daar een "we gaan naar het duin/strand"-weekend van maken? Ik voel een nieuw topic aankomen!
Monique; dit voorjaar bij jou? Of gaan we daar een "we gaan naar het duin/strand"-weekend van maken? Ik voel een nieuw topic aankomen!
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Duin dan graag
Maar wel EIND van het voorjaar.... of zomer... of najaar... dan kan ik oefenen
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Helemaal leuk morgen plaats ik de foto,s in een foto topic, helaas heb ik de camera niet zo onder controle dus veel onscherpe foto,s helaas
Ik zeg eind mei ergens weer wat bij ons plannen
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Saar bedankt voor het regelen, helemaal top . Ik vond het erg leuk en ben ubertrots op mijn paardenhoofd . En verder erg leuk om weer gezichten bij de forumleden te hebben
Een paard is een paard, laat hem dan ook in zijn waarde
Echt leuk dat jij en Tante Ka er waren! Gráág volgende keer weerOorspronkelijk Geplaatst door Antine
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
thanx Nienke, volgende keer voel ik mij misschien wel savvy genoeg om met Mees te spelen
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bladwijzers