Vorige keer was de rit 8 km, waar wij door gigantisch verdwalen wel 20 van hebben gemaakt
Vorige keer was de rit 8 km, waar wij door gigantisch verdwalen wel 20 van hebben gemaakt
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
... bij de beschrijving van het programma op de site staat 'onder begeleiding rijden van een afstandsrit' (inderdaad een korte versie), dus ik denk dat er meer mensen verdwaald zijn en ze hebben besloten de mensen niet meer zomaar in het wild los te laten :- ).
ik vind dat wel een erg prettig idee, eigenlijk. gezien mijn eigen verdwaalcapaciteiten :- ).
*** you can't do it without doing it ***
Ze bood ook aan om ons te begeleiden hoor, en is ons zelfs nog komen zoeken halverwege.
Sommige mensen zijn echter zo eigenwijs dat ze het zelf uit willen zoeken
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Als het op zaterdag is, wil ik wel graag komen.
Even met een zeker voorbehoud. oa omdat het in mei lastig is oppas rond te krijgen. Maar we duimen gewoon
@San: ik heb speciaal voor jou alleen zaterdagen in het lijstje gezet
@Eef: ja, hééééle mooie dagrit was het toen
Voor het eerst met een kaart op pad, in een bos waar nauwelijks herkenbare paden zijn. GROOT succes (gelukkig zijn we nadien nooit meer zo verdwaald )
Karin en Gerard zijn toffe mensen!
Ik vond het daar ook lastiger orienteren dan in wat 'bewoonder' gebied. Ik heb er wel veel van geleerd, want je let op hele andere dingen.
... is hier al enig zicht op een definitieve datum?
Ja, 17 mei is het geworden (omdat ik er later achterkwam dat zaterdag 31 mei na Hemelvaart valt en dus een lang weekend is, waar we mogelijk nog andere plannen voor maken).
oh... dat is voor mij dan WEER dikke pech. ik kan juist dan niet.
dus helaas kan ik van de lijst geschrapt.
Gaat dit nog door? (ook al duurt het nog even)
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Same question als Marit
Als het nog doorgaat doe ik graag met deze TREC mee
Today is a perfect day to start living your dreams!
Sorry, deze datum gaat niet door, want het valt samen met een officiële wedstrijd in Eersel. Dat was ten tijde van het afspreken nog niet bekend.
We kunnen het naar een latere datum verplaatsen, 22 of 29 juni (zondagen) zouden voor mij nog een optie zijn. De zaterdagen zitten inmiddels vol.
Ooo verplaatsen heel graag! Ik kan niet 17 mei namelijk, beide dagen in juni vast wél!
22 juni heb ik familieweekend, 29 juni kan ik
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Ik kan allebei de data's
Today is a perfect day to start living your dreams!
Bladwijzers