Het is een bijlage bij de mail die zegt "je krijgt de tickets toegestuurd zodra je betaling binnen is" Liesbet, ik werd daardoor ook op het verkeerde been gezet
Het is een bijlage bij de mail die zegt "je krijgt de tickets toegestuurd zodra je betaling binnen is" Liesbet, ik werd daardoor ook op het verkeerde been gezet
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Aha! Die bevestiging heb ik wel gekregen... Is dat dan mijn ticket?
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
D'r zit een bijlage met je tickets bij !
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik kom ook!! Helemaal zinin!!!
En, de 1000 gehaald?
IS er trouwens een frietkraam?... Heb vriendlief een frietje beloofd als hij mee zou gaan
Og fijn, douches en slaapzaaltjes, dat klinkt al beter dan vorig jaar
Ik dacht een goede slaper te zijn, maar al die geluiden in de kantine waren er net teveel
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Jahoor, er is een snackwagen. Dus een frietje halen is geen probleem
De teller is gestopt op 1003! Een echt record, leuk toch!
Haha eva, dat rokershok was ook niet alles. Ben zelf ook erg benieuwd hoe de nieuwe slaapplekken eruit zien.
Nog 1 nachtje slapen en dan kunnen we aan de slag.
Wordt voor mij ook een lustrum jaar als vrijwilliger. Mooi om te mee te maken hoe Equiday elk jaar weer groeit.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Heerlijk douches!!!
En....1003 kaartjes!
Ooeeh gefeliciteerd met al over de 1000 kaartjes
en ik heb er steeds meer zin in
Nu even een slaapzak kopen en een nieuwe stekker voor mijn telefoon. Dan kan ik er morgen tegenaan
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Wauw wat een evenement meiden, meer dan 1000 kaartjes!!!!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Gefeliciteerd met de 1000+ kaartjes! Ben 2 jaar geleden geweest, wat toen erg goed beviel. Heb heel erg zin in zaterdag!
Komen jullie allemaal naar onze NIEUWE stand in Hal 3?
Hier kun je als forumlid een polsbandje krijgen en een sticker om je (forum)naam op te schrijven
Weten jullie toevallig ook of er een koelkast is ter beschikking is?
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Ik heb er onwijs veel zin in!!
Morgenavond ga ik al naar een vriendin, om haar zaterdag te groomen bij de Challenge, helemaal leuk
Jullie hebben het programma wel weer veel te leuk gemaakt, heb best veel demo's die ik absoluut niet wil missen!
En 1000+ kaartjes, wauw!!
Bladwijzers