Oehhh piet bakker die heb ik altijd al in actie willen zien, ik had twijfels of ik wel ging komen maar nu ga ik er toch wel voor
Mooi lijstje
Oehhh piet bakker die heb ik altijd al in actie willen zien, ik had twijfels of ik wel ging komen maar nu ga ik er toch wel voor
Mooi lijstje
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Wat leuk!! Gefeliciteerd met het lustrum!
Ik kom zeker kijken bij het plein
Wat een leuke lijst weer!
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Gefeliciteerd met deze mijl paal!
En wat een leuke lijst met demogevers
Wauw, gefeliciteerd met deze mijlpaal, heel leuk!
En wat een fantastische lijst zeg! Ik wil ALLES zien!
Oh wat gaaf!! Ik heb er nu al zo'n zin in!!!
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Leuke ontwikkelingen!
Ik ben er bij als er een forumverjaardag komt!
Persoonlijk vond ik het erg leuk/fijn dat iedereen die wil een sticker opgeplakt krijgt met zijn/haar forumnaam.
Als jullie zorgen voor slagroom en versiering, kunnen 'wij' (voor degene die wil) een cake mee nemen Heb je toch een lekkere traktatie.
Gefeliciteerd met de forumverjaardag alvast!
Dit jaar kom ik ook! Ik ben heel benieuwd naar de sfeer, de kraampjes, de demo's etc.!!
Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/
Een vaantje voor de forum leden Zien we er uit als echte vips
Mooie lijst met demogevers. Es kijken wie mee wil.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Yeaaah 10 jaar!
Ik vind zelf de Equidays al best overweldigend qua ontmoetingen. Hier dus geen behoefte aan nog iets speciaals om nog meer mensen te ontmoeten. Ik stem voor een nhforum goodiebag ter waarde van 100 euro
Of weer een leuk kleur bandje alleen voor forumleden. Dan kan je toch mensen herkennen maar is het niet zo 'in your face'. De nhforum kinderboerderij waar je tamme forumleden kunt aaien.
De berichtenmuur vind ik wel tof. Misschien is daar een modernere twist aan te geven door digitaal berichten naar een scherm te sturen en dat je daar dan een bericht kunt plaatsen onder je forumnaam.
Skabelpunk zegt; Het Parelliteam was awesooooome!
Dat kan ook met smsjes maar ik merk dat daar in kroegen nooit zoveel gebruik van wordt gemaakt. Misschien op zo'n event wel?
Of gewoon wat forumleden op groot scherm met hun forumnaam en een leuke foto die je van tevoren verzameld. Om te laten zien wat een leuke groep mensen we zijn. Dat is wel leuk als je doel is om meer leden te krijgen hier op het forum.
Je zou wel een meetingpoint kunnen maken die een beetje forum gericht is. Zoals je op Schiphol zo'n groot bouwwerk hebt staan.
Misschien dat forumleden nog mee kunnen dingen naar prijzen. Er zijn vast wel forumleden die iets beschikbaar willen stellen of misschien dat jullie iets kunnen regelen. Dan zit je wel weer met dat iedereen op andere tijden weggaat en binnenkomt. Ik zou voor zoiets wel een naambordje beschikbaar willen stellen(site is nog niet af hoor maar je kan hier alvast kijken http://www.yellowhousedesigns.nl )
Succes!
Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Weer een leuk nieuwtje te melden: op equitana vorig jaar zag ik een demonstratie van hans Jurgen christians. Een Duitser met een hempfling achtige libertystyle. Ik was onder de indruk van zijn gratie en subtiele lichaamstaal en na heel wat contact is het toch gelukt om hem voor equiday naar Nederland te krijgen! Ik ben erg benieuwd naar Hoe zijn methode Door ons publiek wordt ontvangen. In elk geval is het fijn om weer eens wat nieuws te hebbenin het programma. Allemaal dus even kijken he!
Leuk Sandra, ik ga hem zeker bekijken
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Wil ik kaartjes bestellen, kan hij de pagina niet vinden . Doet dat eens snel maken
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ehm Sandra, bedoel je hans jürgen neuhauser? Dat is degene die we op de equitana gezien hebben
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Bladwijzers