Hai Evi en Sandra, zoals het er nu uitziet kan ik vrijdags en zaterdags. Ad wordt eerst via de pijnpoli geholpen en dat zal waarschijnlijk al de week daarvoor zijn.
Hai Evi en Sandra, zoals het er nu uitziet kan ik vrijdags en zaterdags. Ad wordt eerst via de pijnpoli geholpen en dat zal waarschijnlijk al de week daarvoor zijn.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Wow, dat vind ik bijzonder fijn om te horen, petra!
Heb dr zoveel zin in! Zeker even kijken bij Piet Bakker, interessant
Zelf show + demo geven, ben helemaal weg van de sfeer op EquiDay, vond het vorig jaar ZO GOED geregeld!
Nogmaals petje af voor de organisatie! Ben op mening evenement geweest met paarden, maar hoe het is geregeld met de paddocks....
De website is weer geüpdate
Nu met prachtige film op de voorpagina, gemaakt door Lotte (herkennen jullie alle forumleden die voorbij komen?)
Een deel van de demogevers is toegevoegd met uitgebreide beschrijving. Het complete programma volgt komende week.
Ik heb hem net gezien ja! Gaaf filmpje! ben ook benieuwd wat voor lezingen er zijn
Heb er niet veel herkend aangezien ik er nog niet zoveel gemeet heb
had je mijn mailtje trouwens gehad voor de vrijwilligers aanmelding?
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Ik vraag me alleen af waar mijn kaartjes blijven? Besteld, betaald, status staat op "voltooid" maar ik heb ze nog niet binnen
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
In je Spam?
Nee, al gecheckt, die is helemaal leeg!
Holy moly, ik denk dat ik me maat afmeld voor de challenge, er staan nu al zoveel mooie demo's op de lijst
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Mailprogramma uitgezet, instellingen nagekeken en aangepast, weer aangezet en nu zijn de tickets binnen !
Wat een gaaf filmpje!
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Wouw echt een gaaf filmpje!
De laatste weken zijn aangebroken en dat is wel te merken.
De kaartverkoop loopt als een trein, de laatste 2 vrije standplaatsen zijn gisteravond volgeboekt, het magazine gaat straks naar in proefdruk en de stress neemt hier langzaam toe
Tegelijk neemt ook de zin in EquiDay steeds meer toe, want we zijn zó benieuwd hoe het gaat met 3 hallen, de nieuwe catering (3 locaties en overal gezonde broodjes!), een forum-ontmoetingsplek, een challenge die ik weer ga leiden (zin in!), de lancering van ons nieuwe idee (spannend!)... kortom, genoeg om kriebels van te krijgen.
Leuk Evi Ik heb er ook zin in!!
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Bladwijzers