Illian, begrijp het jammer, had je graag bezig gezien. Hopelijk komt die nog is in de herhaling.
Illian, begrijp het jammer, had je graag bezig gezien. Hopelijk komt die nog is in de herhaling.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
He jammer Ilian! Ben je helemaal niet op de equiday? Of kom je wel als bezoeker?
Ja hoor, ik sta met een stand vd endurancevereniging.
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Oh leuk! Dan kom ik nog wel even buurten
@ illian, wel leuk dat je er bent. Vandaag nog met Tara, studiegenootje waar ik ook aantal keren voor groom per jaar gesproken. Je komt er wel met chivas! Wordt mooi seizoen. En leuk dat je met endurancestand op de equiday komt. Mooie promotie voor geweldige tak van sport.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Tot mijn spijt kan ik er niet zijn ivm vergadering elders. Ik heb begrepen dat ons nieuwe stalgenootje er wel zal zijn. Een heel fijne dag allemaal.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
gaat cathy sirret de zelfde workshop doen als op de Equiday advanced?
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Lezing over voeding door Annette van Weezel is trouwens een aanrader, zij weet écht waar ze het over heeft . Ik heb eens een lezing van ruim twee uur van haar meegemaakt en dat leverde zat nieuwe inzichten op!
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
@Sandra nee dat zie ik niet zo zitten. Wil graag wat kunnen zien en af en roe naar Wonder toe gaan.
Maar ik zal wel bij springen waar nodig
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Weer een korte update.
Afgelopen week liet Hans Jurgen weten zijn eigen paard mee te nemen naar EquiDay. Dat vinden wij wel leuk, want ik heb hem met dat prachtige dier erg mooie dingen zien doen.
Het magazine is zo goed als af en gaat morgen naar de drukker. SPANNEND!!!
De vrijwilligers hebben als het goed is allemaal een mailtje gehad met hun taak en zo.
Alles begint af te komen. dat is maar goed ook, want we hebben nog maar 1,5 week!
Begint de spanning al een beetje te komen?
ik heb er super zin in!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
ik heb nog geen mail gehad.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Petra, kun je even mailen naar info@equiday.nl ? Misschien hebben we je mailadres verkeerd
Vandaag echt kneiterhard gewerkt. Vermoeiend, maar wel lekker dat er zoveel afgerond is. Geeft ook weer een hoop rust en anders is er nog valeriaan
18 bestanden uploaden met veel MB's duurt láááng als je geen glasvezel hebt
Gelukkig heb ik nog 3 dagen de tijd
We hebben helaas het idee van het grote forumplein in hal 2 moeten schrappen. Te weinig mankracht beschikbaar om hier echt actief wat leuks van te maken
Wel hebben we een mooie grote stand in hal 3, waar we tevens ons Nieuwe Plan zullen presenteren!
Een aantal forumleden staan hier in de kraam, San en ik proberen er ook regelmatig even te zijn, dus kom gezellig langs!
Jullie hebben het programma ook veel te aantrekkelijk gemaakt, daar wil men niets van missen door in een stand te staan . En Nieuw Plan, dat maakt nieuwsgierig
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Bladwijzers