Nog 26 kaartjes te gaan tot de magische 1000 voorverkoop-tickets
De KNHS belde gisteren dat de hoofdingang afgesloten zou zijn. Of we alle bezoekers via een kleine zijdeur (paardeningang notabene) naar binnen kunnen laten.
Nog 26 kaartjes te gaan tot de magische 1000 voorverkoop-tickets
De KNHS belde gisteren dat de hoofdingang afgesloten zou zijn. Of we alle bezoekers via een kleine zijdeur (paardeningang notabene) naar binnen kunnen laten.
Ja, niet grappig... nog even en we huren een stadion af, haha . Mooie paddocks op de grasmat
Dat is ook wat, ze weten toch dat dit een groot evenement is
Nou dat word dan lekker cosey bij de ingang...
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Mooie mijlpaal! Hoeveel bezoekers kunnen jullie hebben?
Minder tof van de knhs... Was het een vraag of een mededeling?
Ja, de knhs weet dat wel, het kwpn (nieuwe eigenaar van die hal) trekt zich daar niets van aan :P
Hoeveel bezoekers maximaal? Best wat: de nieuwe hal is erg groot, in 2 hallen hebben we tribunes waar 300-450 bezoekers kunnen zitten, plus 800 zitplaatsen op bankjes, plus 3 terrassen, plus veel staanplaatsen overal rondom.
Nog 7 kaartjes, wie maakt ons los
Ik! nouja, bijna dan...
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Aj, ik ben verslaafd geraakt aan de database geloof ik
Elk jaar heeft de KNHS minstens 1 verrassing voor ons in petto hoor. 2 jaar terug hadden ze ineens geen complete set portofoons... een gelijk gepland ander evenement zonder catering en wc's, een compleet cateringpunt gesloten enz. Uitdagingen he, geen problemen.
De KNHS is uniek kwa mogelijkheden, dus tja, dan heb je ermee te dealen.
Pluspunt dit jaar. De wcs in de nieuwe hal zijn net op tijd af. Geen idee hoeveel het er zijn, maar vast meer dan de geplande toiletwagen te tussen hal 1 en 2. EN gegarandeerd GEEN paardenvlees bij de catering. Toch gaaf!
Ph, en voor de vrijwilligers: WE KUNNEN DOUCHEN
douchen?
en slapen? op matrassen op de grond?
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Jaaa, nog maar 5
Jahoor, matrassen, wel op de grond want de stapelbedden zijn er nog niet
Er zijn 4 aparte zaaltjes, dus iets rustiger dan met z'n allen in de kantine.
Dan zal ik mijn slaapzak maar eens uit het stof halen.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Eh, hoe lang duurt het voor ik de tickets in mijn mail moet vinden?
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Jeetje zo veel kaartjes al verkocht! Wat gaaaaffff!
Dat wordt een volle bak Goed man!
@Liesbeth: kaartjes worden DIRECT verzonden wanneer je met iDeal betaalt.
Voor iedereen geldt: check ff je spam/ongewenste post, want soms komen ze daarin terecht omdat het via een geautomatiseerd systeem verzonden wordt (gebeurt vooral bij hotmail)
Heb je een email-adres van je werk/opleiding, dan kan het gebeuren dat die provider de mail weggefilterd wordt voordat je hem ontvangt en je hem dus niet ziet in je outlook. In dat geval graag even een mailtje sturen met je volledige naam waaronder de tickets zijn besteld, dan sturen wij je de PDF.
Bladwijzers