Zet 'm op allemaal de komende 2 dagen met opbouwen en organiseren! En ook vooral genieten! Het wordt vast weer een hele mooie editie
Leuk om een groot deel van jullie zaterdag weer te zien!
Zet 'm op allemaal de komende 2 dagen met opbouwen en organiseren! En ook vooral genieten! Het wordt vast weer een hele mooie editie
Leuk om een groot deel van jullie zaterdag weer te zien!
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Koelkast: in de slaapvertrekken denk ik niet. Wel bij de catering.
Zo, ik ga lekker slapen. Cd's voor Ans ingepakt (niet zoveel gevonden als ik had gehoopt), speciale featherline voor Saar gemaakt. Volgens mij ben ik niets vergeten. Dat kan toch haast niet
Haha evi weet je t zeker?
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Goeiemorgen! Hier nu op de bus wachten om naar nunspeet te gaan
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Jouw boeken + dvd zijn ook al ingepakt Evi, en de rest van de CD's komt later wel. Nu eerst naar een top-editie van Equiday!
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Veel plezier vandaag al met voorbereidingen, tot morgenochtend!
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Whohoo, zin in! Hier de laatste voorbereidingen treffen voor onze stand (endurancevereniging, hal 3, kom je langs?) en morgen een leuke dag! Tot morgen allemaal!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Zo wij zijn al bijna klaar met opbouwen.
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Ik kom zeker een polsbandje halen, wat een leuk idee!
Lieve mensen tot morgen!!! Ik heb er echt helemaal zinin!!
Tas ook ingepakt voor morgen, tot dan, word een drukke dag met zo'n progamma zeg.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Leuk tot morgen
Ik heb er zin in! Tot morgen!!
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
het was SUPER LEUK! gewoon weer top!
Weer een top editie en wat een enorme opkomst
Was echt een geslaagde dag, kijk er met een dikke glimlach op terug! En wat een leuke verassing toen ik het Equiday magazine opende en mezelf samen met pepper zag!
Bladwijzers