Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Ervaring game of contact en rider biomechanics

  1. #1
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2010
    Locatie
    Drachten
    Leeftijd
    30
    Berichten
    250
    Dagboek Berichten
    18

    Ervaring game of contact en rider biomechanics

    Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met de dvd's van de game of contact.

    Ik ben western ruiter en momenteel rij ik met doorhangende teugels en 1 hand. Maar de dressuur heeft ook aspecten die ik erg interessant en belangrijk vind, en ik denk er over om uiteindelijk wel weer af en toe met een trens en dus contact te gaan rijden. Ben voor ik met parelli begon met mijn verzorg paard wel met centered riding, rechtrichten en academische rijkunst bezig geweest en ik hoop dat deze dvd's een beetje aan zullen sluiten op mijn visie. Ik krijg van de beschrijving en t introfilmpje niet echt een idee van hoe of wat dus ik wil graag weten wat jullie ervan vonden. Wat kan ik verwachten en hebben jullie het idee dat je echt wat geleerd hebt?

    Het zelfde geld een beetje voor de dvd's van rider biomechanics.

    Alle meningen/ opmerkingen zijn welkom

  2. #2
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re:Ervaring game of contact en rider biomechanics

    Game of contact sluit niet aan bij AR maar ik vond het wel zeker nuttig om te kijken. Het bied een extra ingang/techniek waar je sommige paarden erg mee kan helpen. Voor mij niet iets wat ik echt helemaal zo zou doen maar wel fijn om in je rugzakje mee te nemen!

  3. #3
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2010
    Locatie
    Drachten
    Leeftijd
    30
    Berichten
    250
    Dagboek Berichten
    18

    Re:Ervaring game of contact en rider biomechanics

    Dankje voor je reactie!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •