Vrijdag avond stuurde Nicky een berichtje dat ze trouwens de volgende dag wel langs kon komen voor les. Nou, prima eigenlijk. Hadden we meteen spontaan bedacht dat we wel mijn level 2 on line auditie op konden gaan nemen. Zo'n 15 uur later stond de camera te draaien
Ik dacht dat ik wel bloednerveus zou worden van het feit dat er een camera op me stond gericht, maar eigenlijk viel het reuze mee met mijn cameravrees. Vinny begon een beetje té left-brained (wat hij de afgelopen weken helemaal niet was geweest), maar ze waren achter de bak nieuwe paaltjes aan het slaan voor het weiland en dat was natuurlijk het ideale excuus voor rennen en steigeren. De eerste opname ging daarom niet zo lekker, maar na de pauze was hij weer helemaal oké. De tweede opname ging eigenlijk gewoon prima Mr. Green Niet perfect, maar dat is ook niet nodig.
Nicky had 's avonds mijn filmpjes gemonteerd, muziekje eronder geplakt en feedback gegeven waar we weer veel mee kunnen. Thanks Nicky! Wat ben ik blij dat ik je hier op het forum heb gevonden knuffel
Volgende week wil ik graag mijn freestyle auditie met Jip opnemen, zodat ik in één keer mijn level 2 in kan zenden. Maar nu eerst even het resultaat van Vinny's auditie, met een heerlijk zonnetje op onze bolletjes Feedback is altijd welkom!
https://www.youtube.com/watch?v=2jp6Rql9QCs[/video]
Bladwijzers