Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 21 van de 21

Topic: Glucobalance ervaringen

  1. #16
    Actief Forumlid anne_bento's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Alkmaar
    Leeftijd
    37
    Berichten
    255
    Dagboek Berichten
    5

    Re: Glucobalance ervaringen

    Ja is wel de bedoeling! Ze heeft van die vetophopingen, bovenop de hals, achter de
    schouder, onder d'r buik enz. Ik hoop met een graasmasker en GB het een beetje minder te krijgen, haar iets minder pafferig te krijgen ook! Ben erg benieuwd

  2. #17
    Actief Forumlid anne_bento's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Alkmaar
    Leeftijd
    37
    Berichten
    255
    Dagboek Berichten
    5

    Re: Glucobalance ervaringen

    Ik ben er vandaag mee begonnnen. Heb de glucobalance van Phytonics, geef het in combinatie met de Tendon Comp van phytonics voor haar pees. Las dat is de eerste week moet beginnen met dubbele dosis 2x per dag, dat is niet haalbaar voor mij, dus geef de paard-dosis (1 schepje) 1 maal per dag. Ben erg benieuwd naar het resultaat!

  3. #18
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Glucobalance ervaringen

    Moeilijk hè, dat overgewicht.
    Mijn pony's zijn op dit moment ook veel te vet. (krijgen min of meer onbeperkt voordroog)
    Mijn stalhouders zweren bij een combinatie van onbeperkt ruwvoer (als het maar geen kort gras eerste snee is, al het andere maakt volgens hun niet uit en kunnen ze NIET dik van worden) en Metazoa.
    Mijn pony's staan al een poosje op een dubbele dosis Metazoa Superfit Broxx, glimmen als een spiegel en komen beter door hun haar haa ndan ooit, máár, blijven spekvet.
    Ik kom daar met mijn stalhouders dus ook niet helemaal uit. Volgens hun moeten de pony's dan ergens een lek/tekort hebben waardoor ze dik worden/te veel eten.

    Als de GB hier goede resultaten geeft moet ik dat misschien toch ook gaan overwegen..
    Always put the relationship first!

  4. #19
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Glucobalance ervaringen

    Inderdaad lastig, zeker als je 1 pony in de kudde hebt die veel sneller dik wordt dan de rest. Of als je niet zelf het voerbeleid kan bepalen. Ik ben ook benieuwd naar de resultaten. Naomi is goed in model (dankzij streng dieet), maar heeft nog altijd kleine vetophopingen boven haar staart en ook snel op haar hals en op het midden van haar ribben.

    Maak je ook foto's, Anne, om te vergelijken?

  5. #20
    Actief Forumlid anne_bento's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Alkmaar
    Leeftijd
    37
    Berichten
    255
    Dagboek Berichten
    5

    Re: Glucobalance ervaringen

    Ja ik maak zeker foto's! Ben erg benieuwd.

  6. #21
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Glucobalance ervaringen

    Het gaat hier nog steeds goed met de GB. Twee weken geleden was er weer een pot leeg, en ik houd nu even pauze. Ik kan weinig informatie vinden over hóe lang ermee door te gaan. Hij is nu goed op gewicht.
    Wat ik nu merk aan verschil nu ik even ben gestopt: hij heeft een tranend rechteroog. Ik wilde de DA vragen om de traanbuis door te spuiten, maar toen ik met de GB begon, was dat tranende oog na een paar dagen over.
    en nu, na een paar dagen stoppen met de GB....is het traanoog er weer.

    Hij kreeg 1 schepje per dag.

    Iemand tips? Graag!
    Laatst gewijzigd door lila; 10-10-14 om 14:03. Reden: Typo...

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •