Interessant dat het per paard zo verschilt! Ik heb nu in ieder geval regelt dat mijn stalgenoten Ab elke dag laten voorgrazen en dat een van hen zijn buik in de gaten houdt (zijn darmen zetten altijd op als hij zich niet goed voelt, vandaar).
Interessant dat het per paard zo verschilt! Ik heb nu in ieder geval regelt dat mijn stalgenoten Ab elke dag laten voorgrazen en dat een van hen zijn buik in de gaten houdt (zijn darmen zetten altijd op als hij zich niet goed voelt, vandaar).
Wat op onze vorige stal gebeurde was dat paarden die goed op gras kunnen het land op gingen. Wel een afgezet stuk en dat na een paar dagen, als het nieuwste gras was weggegeten de andere erbij kwamen. Per dag of paar dagen kregen ze een meter gras erbij.
We doen met de zeis wat lang gras af en dat krijgen ze elke dag erbij om beetje voor te bereiden op terug toegang tot gras. Ik merk dat het bij ons voor Wico zeker nut heeft, Max maakte het niet zoveel uit. De twee anderen weet ik niet hoe gevoelig ze zijn.
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Goed idee Fiona
Bladwijzers