Hallo,
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening, op korte termijn haalbare aanpassingen, op langere termijn haalbare aanpassingen en wat een normale huurprijs zou zijn.
Wat wordt eraamgeboden?
Het gaat om kale huur dus je doet alles zelf. Wat erbij in zit zijn water, afvoer mest en gebruik terrein.
Wat huur je:
- loopstal 8x8
- dagdeel paardjes in paddock of bak met aangrenzend plein met schuilstal en mogelijkheden tot voeren
- twee weides die alleen gebruikt kunnen worden als het droog is. Bij elkaar ten minste 4 rijbakken maar heb het nooit opgemeten.
- plekje om een kleine hoeveelheid ruwvoer of stro binnen op te slaan en buiten is er veel ruimte voor opslag ook kun je kastjes plaatsen voor spullen
Je mag gebruik maken van:
- kantine
- poetsplaatsen
- spring weide voor springen/cross maar ook agility, Nh, etc.
- veel Nh materiaal en speelgoed
- rijbak
- indien nodig kan er tijdelijk een paardje apart in een stal
Verder is het mogelijk om:
- eigen paardvriendelijke instructie mee te nemen
- stallen trailer of kar binnen tegen meerprijs
- in geval van nood kunnen wij voeren of binnen/buiten zetten
Wat nu nog niet mogelijk is:
- Stal verbinden met paddock
- dag en nacht paddock erbij gebruiken
- buiten plein verbinden met stal
- automatische drinkbakken
- stallen van grote paarden ivm de hoogte.
Ik wil maximaal 5 pony's in de stal maar het mogen wel meerdere eigenaren zijn, echter wil ik een vaste prijs voor het geheel vangen en er zelf niet al te veel werken hebben. Wat lijkt jullie een reële prijs en als er nog wat aangepast kan worden, wat dan?
Wat zou in de toekomst nog iets zijn om aan te denken met verbeteringen?
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening. Ik zou graag een fijne stalling aanbieden naar de mogelijkheden die er zijn.
Alvast bedankt.
Bladwijzers