Friendly equals exercise?
Friendly equals exercise?
ehm... niet speciaal nee
er is wel een balans waar friendly in voorkomt: de balans tussen friendly en....
May the horse be with you!
driving?
Sorry zelfs met hints bak ik hier echt niks van. Ik wacht wel op de volgende....maar waar léér/lees je dit nou?
Dit leer je in ehm tsja de reis...
Staat nergens letterlijk denk ik, kan als zodanig dan ook gedisqualificeerd worden als Pat quote wedstrijd, maar is eigenlijk start van level 2: horsemanshipquotes. Zo ik lul me er lekker uit he?
Dit leer je gaandeweg. Deels uit de theorie, deels uit wat je meemaakt met je paard. Althans zo was het voor mij.
We hebben:
Balans tussen GO and WHOAH
Balans tussen APPROACH and RETREAT
Balans tussen DRIVE and DRAW
Balans tussen FRIENDLY and ....
Balans tussen ........... and .......
Go girls and boys, go!
Friendly and Firm?
YES!
doe mij een lol en schrijf dat allemaal eens op dan! ben ik je eerste koper van 10 exemplarenOorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
deal, ik begin deze week nog
comfort and discomfort?
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
We zullen tot dinsdag moeten wachten op het YEAH van Karianne. Heb dus even gespiekt, je bent erg in de goede richting, maar je beschrijft de uitwerking; je geeft comfort of discomfort. Beschrijf vanuit welke onderliggende emotie dit ontstaat en je bent er!
helaas, de bedoelde balans was een andere. Is ergens op deze 20 pagina's al wel eens ter sprake gekomen!
... kick...
en staat zelfs in het laatste savvynews!
ahhh dus niet deze very imporatant one die bij Game 1 hoort:
This game should always be played first, and in between each of the other six games. Every time you play it with him, you reassure your horse and keep the balance between friendship and dominance.
Dat dacht ik dus ff helemaal opgespoord te hebben! Maar NOT dus...wéér moeilijk!!
Nee nouja dat is de balans tussen friendly en firm...
Hintje erbij:
Balans tussen GO and WHOAH
Balans tussen APPROACH and RETREAT
Balans tussen DRIVE and DRAW
Balans tussen FRIENDLY and FIRM
Balans tussen C.......... and V......
Gogogo!
balans tussen consistence and variety ??
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Bladwijzers