Hoeraaa, het is al bijna morgen!
Ik heb er superveel zin in, tot morgen!
Hoeraaa, het is al bijna morgen!
Ik heb er superveel zin in, tot morgen!
Ja, graag gewoon het totale bedrag. Mensen die paarden huren, betaal zelf even aan Rik het geld voor het paard.
En de hond?
Vandaag een heerlijke & prachtige 25 km rit afgelegd naar Stal Mansour. De paardjes zijn dus al op Stal Mansour, klaar voor het feest morgen.
Ik duik lekker m'n bed in, morgen weer vroeg op. Heel veel zin in morgen! Tot morgen allemaal!
Jeej! Ik kon een uur eerder weg, Ik zie Eef nog niet in het overzicht staan met gehuurd paard. Maar dat komt hopelijk morgen wel goed. Ik duik snel mijn bed in. Tot morgen allemaal!
Ik kreeg net bericht dat Annelies niet meerijd met mij vandaag. Om die reden heb ik besloten alleen Henkie mee te nemen. Safety first. Als er onderweg iets gebeurt, dan liever alleen met kleine Henk dan met 2 paarden, waarvan 1 van 500kg. Ik ben nu eenmaal niet in optimale conditie. Sorry Emma...
- - - Updated - - -
Hond mag mee natuurlijk. Mits aangelijnt
4 paarden gehuurd dus. Ik ga dat rik straks wel melden, want hem nu mailen lijkt me vrij zinloos. Paarden genoeg denk ik zo.
Nikki, als je dit nog op tijd leest; volgens mij zijn honden aangelijnd op het terrein zelf geen probleem hoor en in de bossen om Mansour kan manlief zich heerlijk vermaken
Ik heb er zin in!
Heb ook camera bij, kan ik na het lesgeven wat filmen enzo
Zo, paarden staan in de trailer, hond ligt achterin 😊 (de auto dan he, niet in de trailer hihi).
Tot zo, ik heb er zin in!!!!
Ik kan door omstandigheden helaas toch niet komen Jammer, had er zin in om jullie weer eens te zien! Heel veel plezier iedereen vandaag
Tot zo dames! Heb er zin in. Blijf niet tot het eind ivm studie. Maar ieder geval lunch ik mee
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ik kom toch niet ivm drukte, vind het wel jammer heel veel plezier allemaal!!
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Wat was het leuk. En wow wat waren Moun en ik moe! Al met al 2 geweldige dagen.
2? Het was een leuke dag. Ik was op de heenweg verkeerd gereden, daardoor was ik er na 10, ruim op tijd voor de Humphrey les. Waarschijnlijk komt hij binnenkort bij mij thuis, fijn.
's Middags in het crossterrein gereden (langs de hindernissen). In het begin wilde Flame niet alleen, latervwel. Op een gegeven moment had hij echt geen zin meer. Dus afgestapt, spullen bij elkaar gepakt en naar de auto. Terugreis ging voorspoedig. Fijne dag gehad.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Bladwijzers