Ik ben sowieso zonder paard van de partij!
Zou graag Rebje meenemen maar zou niet weten hoe dat te regelen qua vervoer, dus dat komt ooit wel weer
Ik ben sowieso zonder paard van de partij!
Zou graag Rebje meenemen maar zou niet weten hoe dat te regelen qua vervoer, dus dat komt ooit wel weer
Always put the relationship first!
Een shet stop je toch gewoon op de achterbank? Ik wel hoor, haha.
Leuk dat je er toch bij bent, lia!
Ik sta bij de Humphrey les nu zonder paard. Toen ik me aanmeldde was er nog 1 plekje met paard.
Kan ik nog met paard meedoen? Anders ga ik even twijfelen of ik wel kom want ik wel wel graag iets met Easy meedoen en vrijheidsdressuur vind ik niet zo interessant, rijden is nog te moeilijk.
Ik kan er trouwens sowieso niet om 10 uur zijn dat had ik ook aangegeven. Mijn chauffeur komt in de ochtend uit zijn werk, ik denk dat we om iets over tien pas aankomen.
Al uitgevonden?
Ik heb waarschijnlijk een verjaardagsfeest van een enorm dierbare vriendin deze datum.. Ze gaan nog proberen het te verplaatsen, maar er was al het e.e.a. vastgelegd.. Hopelijk is het 's avonds en kan ik 's ochtends dus wel komen, maar dat is nog even afwachten.. Balen dat dat weer samenvalt
Even wat wijzigingen toegebracht aan de indeling.
Mips:Verplaatst van 2e workshop naar 1e workshop Liesbeth (ivm afmelding Rachel en kali)
Nikkepik: Crossles verplaatst van 2e naar 1e workshop.
Leonie naar paardenworkshop Humphrey verplaatst
Ali: ik had leonie verkeerd ingedeeld. Zij meldde zich eerder aan, hierdoor heb ik jou op de reservelijst moeten zetten. Evt kan de simulatieworkshop nog omgezet worden naar paardenworkshop. Even afwachten of er zich meer mensen hiervoor melden. Dan kun je er gewoon bij. OF Humphrey vind het goed dat we de 5 mensen splitsen in 2 workshops bv.
Kali en rachel: uit lijst gehaald.
Thanks Sandra, wel een beetje rot voor Ali!
waar doen we de les eigenlijk? In een bak?
Ja, daar ga ik wel van uit ja.
Jasmijn, Annemieke en ik komen ook, zin in! Zonder paarden!
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Ik ga van 16 tm 25 juni op vakantie. Om die reden denk ik dat het handig is als ik volgende week vrijdag ga bekijken of alle workshops kunnen doorgaan. Wil je dus meedoen, meld je dan voor die tijd aan! Erna kun je nog wel inschrijven op evt lege plaatsen, maar kan het zijn dat een workshop onnodig is komen te vervallen, dat zou jammer zijn. Ook evt noodzakelijke afmeldingen graag voor volgende week vrijdag.
Mariël, jeej!! Is het nog wat als wij met z'n vieren carpoolen, of gaat dat niet?
Lia, je kan ook met mij mee rijden
anders zit ik alleen
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
O, dat is ook prima! Doen we dat
(ik ga er vanuit dat ik over 3 weken weer functioneer, zo niet moet ik afzeggen, maar dat zien we dan wel weer, toch?)
Precies, die positieve fibes helpen vast
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Haha anders had het gekund hoor, maar dan zien we je daar Lia, gezellig!
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Bladwijzers