Ik kom ook. Ik heb even zitten twijfelen, maar ik laat de paarden thuis.
Ik kom ook. Ik heb even zitten twijfelen, maar ik laat de paarden thuis.
Leuk Annelies,
ik mistte je al! Neem je caitlin ook niet mee als ik je met trailer en Mo zou oppikken?
Marleen en ik komen ook graag! Zonder paarden.
Volgens mij had ik ergens gemeld dat ik ook komen zou, maar ik heb dan een wedstrijd die ik niet wil laten schieten dus ik ben er niet bij
Ik neem graag twee paarden (Najib en Jairoh) mee als dat kan
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Ik meld af voor de ruiterfit,
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik kom ook!! Leuk om weer forummers te ontmoeten!
Ik meld me aan voor de ruiterfittraining.
Be pleased, not satisfied.
ik ga morgen op vakantie. Maar mochten er nog aanmeldingen zijn? Dan hoor ik dat natuurlijk graag. Ik ben 26 juni weer terug en werk dan evt de lijst bij
Las ik nou ergens dat je ook een paard kon huren? Het lijkt mij echt leuk om met de springtraining mee te doen. Is het mogelijk een paard te huren of te lenen van iemand?
zit er een minimum aan ervaring aan vast? Ik heb weinig spring ervaring maar als ik de lage sprongetjes pak gaat dat zeker lukken.
Eveline komt trouwens met mij mee. Ik geloof dat zij Eefje valley heet op het forum. Ik weet niet of ze nu haar wachtwoord al vernieuwd heeft enzo. op dit moment niet heel erg actief op het forum maar wel geweest. En we kunnen nu dus op tijd weg.
Als er geen paard gehuurd kan worden wil ik graag met de ruiterfittraining meedoen!
Ik ik ga Eef nog een keer naar dit topic sturen om te kijken wat zij mee wil doen!
Is er ook een Equiplay kraampje? Ik wil wat bestellen, maar als ik dat daar kan kopen doe ik dat liever
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Ik was het nog niet van plan, maar het is wel een goed idee
Een hele kraam zal het niet worden, maar kan in de pauze best een 'Tupperware'-achtige party houden
Jaaaa leuk!!
Dat zou top zijn, ik heb sowieso nog een finesse 12ft en playrollen nodig
Always put the relationship first!
Ooooh nou als we dan toch een Tupperware party gaan houden: mocht iemand nog iets nodig hebben uit de Natural Horse Shop, zoals lekker ruikende én werkzame vliegenspray, een Natural Horse Bead, of een fijne schapenvacht, meldt dat dan even, dan kan ik het voor je meenemen.
Ja play rollen ik kan nog wel wat gebruiken, kwam er achter dat na equiday toen mocht ik wat restanten meenemen ik dus maar 2 ringen van medium maar heb, maar nog 2 erbij van die ringen dan alleen zou fijn zijn. Eventueel ook nog wel 2 binnenkanten
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Bladwijzers