Een paard huren ga ik toch niet doen, kan misschien de volgende dag mee naar ander evenement en dan ben ik te gesloopt dus ik doe wel ruiterfit zoals al aangemeld sta en gewoon kijken en misschien met iemands paard ff spelen als dat kan.
Een paard huren ga ik toch niet doen, kan misschien de volgende dag mee naar ander evenement en dan ben ik te gesloopt dus ik doe wel ruiterfit zoals al aangemeld sta en gewoon kijken en misschien met iemands paard ff spelen als dat kan.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ehh, jeetje, geen idee . Ik denk dat in principe helemaal niet uitmaakt. Ze geeft immers in beide les. Ik heb haar hierover gemaild.Oorspronkelijk Geplaatst door sterre
Doe maar gewoon op de dag zelf hoor. Anders moet ik daar weer een hele administratie van bijhouden :POorspronkelijk Geplaatst door Monties baasje
Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
Eindtijd zal ergens rond half 5/5 uur worden denk ik. De tijd vliegt vast zo om, zeker met een vol ochtend programma, gezellige lunch en een uitdagens speelparcours
Oh wat een leuk plan is dit!!
Het is vlakbij mijn ouders en ik wilde toch misschien al eind juni/begin juli naar Nederland gaan.... Dus ik ga kijken of ik er bij kan zijn! (En als dat zo is kijk ik wel even of er nog plaats bij de workshops is)
Jaaaaaa Wendela er ook bij, leuk!
Gaaf! Ik heb de rest ook gemaild maar ik kom sowieso vet leuk! Heb altijd al een keer op een crossterrein willen spelen.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Kom je met easy dan, leonie?
Leuk Wendela
Krijgen we een bevestiging van de aanmelding?
Alle aanmeldingen staan in de openingspost. Sta je daar niet tussen, dan is je bericht over het hoofd gezien en moet je het even opnieuw plaatsen.
Is de openingspost up to date? Ik doe graag mee met de ruiterfittraining! Ik kom de hele dag zonder paard.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ik zie mezelf er nog niet tussen staan, dus bij deze, ik kom graag kijken
Ik kom ook, zonder paard.
Ik wil graag mee doen aan de workshop ruiterfit training.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Hoera ik sta er bij!
Ik zou me ook graag op willen geven (als het nog kan, of als reserve) voor de workshop van liesbeth jorna met paard en voor de springtraining van rik ook met paard. (Mirjam met salvia)
The best way to make your dreams come tru is to wake up!
Bladwijzers