Ik wil me ook graag opgeven, zonder paard, ik kom graag gezellig kijken
Ik wil me ook graag opgeven, zonder paard, ik kom graag gezellig kijken
Ja! Kijken of ik conditiegewijs in korte tijd nog wat kan opbouwen. Anders wordt het wel een zware dag voor hem.Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Kan ik trouwens de trailer daar laten staan terwijl we bezig zijn? Mijn chauffeur moet met de auto weg overdag.
Ik verwerk de nieuwe aanmeldingen zo snel mogelijk hoor.
Trailer kan gewoom blijven staan. Misschien wel even een slot meenemen want er is geen zicht op vanaf de paarden.
Zou mijn workshop zonder paard bij Liesbeth er af mogen? Ik wil ook wel heel graag bij het crossen kijken eigenlijk..
Sorry, maar kiezen is moeilijk
Ik kom sowieso zonder paard en misschien met paard. Maar nu het gehouden wordt op Mansour moet ik even kijken of het met vervoer en trailerladen gaat lukken.
Dat laat ik dan wel weten. Ik wil wel mee doen met de ruiterfit training.
www.jasmijnhoffs.nl - healing voor paarden
Ik wil graag meedoen aan de workshop met paard van Humphrey, ik was van plan om met Flame te komen.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Het gepuzzel is begonnen...
Ik heb de lijst geupdate. kijk even of iedereen er nu bijstaat.
De simonles van liesbeth is nog niet erg vol. Mips is de eerst voor een eventuele 2e paardenles van liesbeth. Ik kijk even aan wie zich nu waarvoor inschrijft. Uiteindelijk zal de les van 11.30 uur het eens OF het ander worden. Ik zou natuurlijk wel graag hebben dat de lessen vol zijn. Hetzij met paarden max 6, of zonder paarden minimaal 7.
Ik heb mezelf toch maar bij de vrijheidsdressuurles gezet. Ik denk dat dat wel leuk is om deze zomer bolbuikig mee aan de gang te gaan
- - - Updated - - -
Oh Liesbeth heeft trouwens aangegeven dat ze graag had dat iedereen REED tijdens de workshop. Vooral vanwege de ruimte. (geen idee of ik dat al gemeld had.) Mochten er hierdoor afmeldingen zijn. GRAAG even doorgeven.
@ sandra, eerder had je het over paard huren dat dagdeel 25 euro kosten, en als je alleen de crossles bij Rick doet wat zijn dan de kosten in totaal voor de crossles inclusief huur paard? Zit nog te twijfelen daarover vandaar toch nog ff meer info vraag
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Jawel Marja, opeen Simon . Neehoor, denk dat ze de andere workshop van Liesbeth bedoeld, daar waren vragen over of het rijden of grondwerken was
Ah ik vond het al gek en voor mij was het al duidelijk dat die andere workshop rijdend was...
Nou op een Simon wil ik wel rijden.
(Wel even onder een klein voorbehoud want ik heb gruwelijk last van mijn rug, ik hoop daar deze week meer uitsluitsel over te krijgen...)
Als het iets makkelijker te bereiken was met openbaar vervoer was ik gekomen
Kan je wel op station arnhem komen? Dan zijn er vast wel mensen die je daar op kunnen halen.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Mij haakjes mogen weg bij de naam. Wij komen definitief en doen in ieder geval de les van humprey mee! Is er al bekend wat dat gaat kosten?
Ruiterfittraining lijkt me ook erg leuk, maar dat wil ik alleen als hjala dan ook echt oke is en ik er met een gerust hart even alleen kan laten staan.
Sandra, helaas kunnen Rachel en ik niet komen vanwege een vervoerprobleem , dus onze plekjes komen vrij, we zouden meedoen met Kali.
Ik wens jullie wel veel plezier en hopelijk zijn we een volgende keer wel van de partij.
Bladwijzers