Oorspronkelijk Geplaatst door
sandra
Op 28 juni houden we op STAL MANSOUR (dus NIET Mariahoeve!) te Arnhem een groot forumfeest, voor uitsluitend forumleden.
We huren hiervoor een crossterrein af. Wij nemen de kosten voor de uitgebreide lunch en eventuele negatieve verschillen met instructeurs voor onze rekening.
De andere kosten berekenen we wel door, maar we hebben erg ons best gedaan deze zo laag mogelijk te houden.
Deelname kost E5,- met paard, toeschouwers gratis (alleen forumleden).
's morgens kun je met én zonder paard workshops volgen van verschillende instructeurs, en na de geheel verzorgde lunch is er een playday op het crossterrein.
Ik heb nog niet alle prijzen binnen, want Humpfrey komt vandaag terug uit Amerika.
Als je mee wilt doen aan een workshop, wil je dan je naam achter desbetreffende workshop zetten. Er staat bij hoeveel mensen er mee kunnen doen, dus VOL=VOL en we maken dan een reservelijst omdat in praktijk er altijd mensen uiteindelijk afzeggen helaas.
Liesbeth Jorna
Mogelijkheden zowel mét als zonder paard. Als workshop zonder paard niet vol komt, en die met paard wél, of andersom, dan kan het zijn dat een van de 2 wordt verruild. Dus dat het 2 workshops mét of 2 workshops zonder paard worden.
Workshop zonder paard 10.00-11.30 uur (zijgangen met behulp van Simon) Max 15 deelnemers als 8 mensen zelf een Simon willen maken, er zijn 7 Simons aanwezig.
1
2
3
4
5
6
7
Ik neem zelfmaaksimon mee:
8
9
10
11
12
13
14
15
Workshop met paard 11.30 - 13.00 uur (gymnastiseren in combi met Parelli) max 6 deelnemers
1
2
3
4
5
6
Nikki van Olst, vrijheidsdressuur.
Workshop met paard 10.45-11.30 uur (max 3 deelnemers)E15,- pp
1
2
3
Workshop met paard 11.30-12.15 uur (max 3 deelnemers) E15,- pp
1
2
3
Rik Steijn van Mansour, Springtraining met crosshindernissen. Ik heb een uurprijs afgesproken. Bij meer dan 6 deelnemers totaal wordt het deelnemersgeld minder!)
Workshop met paard 10.00-11.30 uur (max 5 deelnemers) E12,50pp
1
2
3
4
5
Workshop met paard 11.30-13.00 uur (max 5 deelnemers) E12,50pp
1
2
3
4
5
Humphrey Dirks, 3 ster Parelli Instructeur. Ook hier mogelijkheden om zonder paard mee te doen. Als workshop zonder paard niet vol komt, en die met paard wél, of andersom, dan kan het zijn dat een van de 2 wordt verruild. Dus dat het 2 workshops mét of 2 workshops zonder paard worden. Vanwege zijn trip naar de USA heb ik nog geen prijzen of maximaal aantal deelnemers doorgekregen.
Als je je hiervoor aanmeld en je vindt het uiteindelijk te duur of zo, dan mag je je weer afmelden.
Workshop zonder paard (simulaties) 10.00-11.30 uur
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Workshop met paard 11.30-13.00 uur
1
2
3
4
Ruiterfittraining : De oefeningen zijn specifiek gericht op de ruiter en we doen oefeningen die voornamelijk gericht zijn op balans en houding. Daarnaast komen ook uithoudingsvermogen kracht, flexibiliteit, snelheid en coördinatie aan de orde. Alle oefeningen zijn voor ieders conditieniveau toegankelijk. 1 uur.
Workshop zonder paard 10.00-11.00 (geen max deelnemers) E 12,50 bij 10 deelnemers. Bij meer deelnemers wordt het goedkoper.
1 Dineke
2
3
enz
Ik doe niet mee aan een workshop maar kom wél! (uiteraard kun je dan 'smorgens van het crossterrein gebruik maken)Kosten 5 euro met paard:
1 Sandra + Mo en Henkie (beiden te leen voor gedeelten van de dag)
2
3
4
5 enz
Zonder paard
1
2
3
4
5
enz
We houden het graag "onder ons". Niet iedereen vindt het fijn dat er mensen van "buitenaf" meekomen kijken. Daarom kan deelname alléén als je ook forumlid bent en maken we geen promotie behalve hier
Wij nemen materialen mee voor paddocks (prikpaaltjes genoeg
). Eten en drinken regelen wij de gehele dag.
Klinkt goed toch?
Heb je ideeen of opmerkingen? laat het even weten! Ohja, het adres is:
Stal Mansour
Kemperbergerweg 793
6816 RW Arnhem
Bladwijzers