Het is fijn dat dat allemaal mogelijk is, maar het wordt wel een ingewikkeld verhaal zo wie wel en niet kan reageren. Ik denk dat ik alleen het berichtenaantal iets verhoog voor mijn dagboek, de rest laat ik maar lekker zoals het is
Het is fijn dat dat allemaal mogelijk is, maar het wordt wel een ingewikkeld verhaal zo wie wel en niet kan reageren. Ik denk dat ik alleen het berichtenaantal iets verhoog voor mijn dagboek, de rest laat ik maar lekker zoals het is
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Bedankt Jorien!
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Nou Mo, ik kan het ook niet vinden, had begrepen dat je dat nu zelf in kon stellen maar wáár ?!?!?
Ik liep er net ook tegen aan, dat ik wel in iemands dagboek kan lezen, ik wilde een leuke reactie achter laten maar dat mocht niet. Ach, dan maar niet, iedereen mag het nu zelf bepalen.
Potdorie, Saar plaatst een té leuk filmpje en daar kan ik ook al niet reageren
dan maar per PB !
Laatst gewijzigd door promptertje; 08-06-14 om 21:49.
misschien hebben die mensen het niet eens door dat wij geen reacties kunnen plaatsen. Zou dat ook kunnen?
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Nee hoor, Saar heeft dat gewoon zo ingesteld omdat dat kan. Weet nog niet of dat bevallen gaat, komt ik vanzelf wel achter denk ik
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ja maar ja maar - dan kan ik nooit meer op je fijne filmpjes reageren
Edit: en opgelost
Laatst gewijzigd door promptertje; 08-06-14 om 22:42.
Volgens mij kun je niet het aantal berichten dat iemand moet hebben veranderen, je kunt alleen bepalen of iedereen mag reageren, alleen leden met 15+ berichten of alleen vrienden.
Als veel mensen 15 laag vinden dan kunnen we daar natuurlijk nog wel naar kijken. Ik weet niet of het mogelijk is om voor de dagboeken (als geheel) een ander aantal in te stellen dan voor de rest van het forum. Dat is een vraag voor Onno.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Misschien is dat wel een oplossing Dineke, ben benieuwd of diegene die het dagboek nu zo hebben ingesteld dat dan ook als prettig ervaren
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ik zou minimaal 50 berichten fijner vinden. Vijftien (nietszeggende) berichtjes heb je zó geplaatst, maar dan weet ik nog niet met wie ik te maken heb. Met 50 berichten krijg je al een beter beeld, en zo iemand is dan al langer op het forum.
Ik wist dat inderdaad niet eens. Ik ga meteen even kijken of ik het kan aanpassen!
- - - Updated - - -
Overigens kan ik via de mobiele app nog steeds geen foto's plaatsen. Iemand een idee waar ik dit kan vinden? ???
'de mobiele app' ...? Je bedoelt als je het forum vanaf smartphone of tablet bekijkt? Ik heb die functie ook nog niet ontdekt helaas.
Nee, dan kan het alleen op de klassieke manier. Dus elders je foto plaatsen, de url ophalen en die in je bericht plakken. Of je moet de volledige versie openen, in de mobiele versie vind je daarvoor onderaan een knopje. Maar die is op de meeste telefoons eeg klein en wat onhandig in gebruik.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Bladwijzers