Is het mogelijk er iets op te zetten dat je bij aanmelding nog wat in moet typen of dergelijke? Er is meer spam dan voorheen volgens mij.
Is het mogelijk er iets op te zetten dat je bij aanmelding nog wat in moet typen of dergelijke? Er is meer spam dan voorheen volgens mij.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik vraag me af hoe je kan zien bij welk dagboek nieuwe reacties horen. Ik wil me niet op elk dagboek waar ik reageer abonneren maar nu lukt het me niet om te vinden of er weer een reactie na mij is geplaatst.
Als ik recente reacties, en dan op meer klik. Krijg ik een overzicht van reacties zonder dat je kunt zien waar ze bij horen.
In het nieuwe dagboekberichten overzicht komen alleen nieuwe blogs en niet waar de nieuwste reacties zijn.
Iemand een tip?
Nog een vraag; Hoe wijzig ik mijn onderschrift? Als ik in mijn profiel bewerken klik dan staat er geen potloodje voor veranderen achter onderschrift.
En dan nog; Hoe doe ik alle ongelezen berichten als gelezen markeren. Dat kan van wat ik nu vind niet in het nieuwe berichten overzicht. Is de oplossing elk forum apart aanklikken en op forum als gelezen markeren? Of zie ik wat over het hoofd?
Laatst gewijzigd door skabelpunk; 10-06-14 om 10:38.
alle berichten gelezen is volgens mij Forum -> forum acties -> markeer forums als gelezen
Helemaal onderaan staat daar een knop voor, markeer het hele forum als gelezen oid
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Voor je onderschrift ga je rechtsbovenin naar Instellingen en dan staat er links onder 'mijn instellingen' de optie wijzig onderschrift.
Always put the relationship first!
Gevonden, Thanks!
Vraag over dagboeken staat nog.
Tabblad dagboeken, dan in je groene bovenbalk naar 'dagboek instellingen' en dan heb je links als onderste 'beheer bericht abonnementen'.
Daar zie je alle dagboek berichten waar jij een bericht in hebt geplaatst. (Mits je in je instellingen hebt staan dat je automatisch geabonneerd wilt zijn via je configuratiescherm)
Het is niet gemakkelijk zien of er na jouw bezoek een nieuw bericht is geplaatst, behalve aan wíe er voor het laatst gereageerd heeft.
Het zou fijn zijn als dit overzicht meer zou zijn als 'nieuwe berichten', maar dat is iets waar Evi/Onno nog op terug zal komen als ze weer een beetje bijgekomen zijn van de vakantie vermoed ik
Ja, ik heb inderdaad dezelfde vraag. Ik zag vanmorgen dat ik ook in mijn "dagboek-berichten" reacties heb gemist, dat voelt niet fijn.
Ik wil ook gewoon heel graag bericht in mijn e-mail van al de reacties na mij geschreven zijn.
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Dat kan! Als je op pagina 14 kijkt heb ik voor Gilraen een printscreen gemaakt van hoe ze die notificaties in de mail uit kan zetten.
Als jij nou het tegenovergestelde doet komt het goed
Je hebt dan keuze tussen wat je wilt op door jouw geplaatste berichten, en daaronder wat je wilt op dagboek berichten van anderen waar je op gereageerd hebt..
Als ik 'Wat is nieuw"aanklik zie ik alle nieuwe berichte, dus ook 20 reacties op 1 topic maar wel door elkaar.
Ik vind dit vrij onoverzichtelijk.
Vb Tapatalk gaf een overzicht per topic van de ongelezen berichten.
Kan dit hier ook zo ingesteld worden eigenlijk?
"Markeer onderwerpen als gelezen"haalt de berichten niet weg. Zelfde vraag, zijn dit mijn instellingen of is dit standaard?
Dat heeft vooral te maken met dat Aankondigingen zichtbaar is voor gasten.
Ik kan het aantal aanpassen puur voor de dagboeken, dat kan op de achtergrond, zonder zichtbare verschillen aan de voorkant. Het betekent vooral een breuk met de rechten zoals het vroeger was. Sinds de dagboeken er zijn, kunnen mensen met 15+ berichten die zien. Dat is simpelweg overgenomen.
Wanneer we dat nu wijzigen, kan dat betekenen dat mensen die altijd hebben gelezen en gereageerd in dagboeken, deze ineens niet meer kunnen zien.
Het handigste hiervoor is denk ik om jezelf te abonneren op je eigen dagboek, en dat abonnement te doen met notificaties per email.
Met wat jij beschrijft zie je alle activiteiten op het forum. Je kan dat specifieker maken door bijvoorbeeld Nieuwe Berichten te selecteren of Nieuwe Dagboekberichten. Je ziet dan een lijst met respectievelijk onderwerpen en dagboeken waarin gepost is.
Dat maakt inderdaad niet de lijst met activiteit op het forum leeg, aangezien die activiteit nog steeds geweest is. Het maakt wel de lijstjes met topics leeg waarin nieuwe berichten gepost zijn.
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Wat betekend het zwarte + teken achter iemands naam? Dat staat achter sommige namen als je kijkt wie er nu actief zijn op het forum?
Volgens mij zijn dat je vrienden.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Bij mij staan er ook plussen achter mensen dje niet mijn vrienden zijn.
Ik had het idee dat die plus stond voor 'hier vaker dan 1x geweest'.
Wat een fantasie.
Evi/Onno, wie verteld ons de waarheid
- - - Updated - - -
Hmm, nu ga ik toch twijfelen aan mijn waarneming voor wat betreft vrienden
Mijn "vrienden" (ik heb er nooit zoveel ) hebben zwarte kruisen, eigenlijk best luguber. Ik zal het maar "plussen" noemen.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Bladwijzers