Ik heb net een nieuw bericht gemaakt en de foto's zoals eerder met 'insert image' erin gezet.
Nu staan er in het bericht alleen linkjes naar de foto's.
moet ik iets op een andere manier doen nu?
Ik heb net een nieuw bericht gemaakt en de foto's zoals eerder met 'insert image' erin gezet.
Nu staan er in het bericht alleen linkjes naar de foto's.
moet ik iets op een andere manier doen nu?
hier ook alleen nog maar de namen van de afbeeldingen...
tja, je kunt er op klikken om de foto te zien. maar ik heb ze toch liever gewoon als beeld bij mijn tekst.
*** you can't do it without doing it ***
Misschien een thumnailvinkje teveel uitgezet?
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
nu gaat het met de afbeeldingen goed! wat fijn! en geen thumpnails meer. ook fijn.
wel weer heeeeeeel traag. om 5 voor 12! server te bezet. tja.
en stukjes kwijtraken na klikken op 'plaats'. erg frustrerend.
*** you can't do it without doing it ***
De foto's die ik van m'n iPad op het forum zet gaan nog niet goed. De ene keer plaatst 'ie ze als thumbnails en de andere keer wel normaal... Maar misschien ligt dat aan mij...?
Als het goed is, is de thumbnail-functie uitgeschakeld en zou alles als gewone foto's in het topic geplaatst moeten worden.
Kun je een linkje geven naar een topic waarin het niet goed gaat?
@Judith: vervelend. Ik had zelf overal traag internet, dus niet gemerkt dat dit aan het forum lag.
Voorlopig blijft het forum op deze server staan, omdat ze geen garantie kunnen geven dat het sneller wordt wanneer ik hem verhuis. Teksten worden automatisch elke xx aantal seconden opgeslagen, dus ook al ben je wat kwijt, dan kun je dit met auto-restore weer terughalen Misschien moet ik daar een tutorial over maken?
Ja zou fijn zijn
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
In Janna's topic, in "stel je voor", komen de foto's soms niet goed. De afgelopen twee dagen komen ze het meest als "ongeldige link".
En de andere keren soms gewoon als foto, en soms als thumbnails.
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Ohja, http://www.nhforum.nl/forums/showthr...an-en-ik/page4 De laatste paar berichten waar bijlage .... staat zijn via laptop geplaatst en met die thumnails in die berichten daarvoor zijn via iPad geplaatst...
Eén van de moddies heeft een topic in V&A op slot gedaan, waarvoor dank, maar kan ik dat ook zelf doen? Ik wilde het eerst melden via de gevarendriehoek, maar er staat duidelijk waar die voor gebruikt mag worden, en topics op slot zetten staat daar niet bij. Lijkt me nu zo tijdrovend voor de mods?
Ik weet het niet, ik kan niet zien wat jullie wel en niet kunnen doen. Zeker voor V&A zou het handig zijn want ik hou inderdaad om die reden V&A in de gaten. Echt tijdrovend is het niet want het is nu zo erg druk op het forum maar het is handiger als je het zelf kunt doen als iets verkocht is bv.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Ik heb een vraag over mijn avatar. Ik wil graag de foto veranderen, maar hoe kan ik dat doen? Ik kan er niet op klikken ofzo. Heeft dat misschien te maken met dat ik nog niet weer 100 berichten heb en dus niet met een dagboek bezig kan?
Helemaal rechtsboven op de pagina heb je boven de plaatjes een blauw balkje met o.a. De optie 'instellingen'. Die klik je aan. Dan heb je aan de linkerkant verticaal een menu met een aantal boxjes. Één ervan, ik geloof derde, is 'mijn instellingen'. Daarin vind je de optie om je avatar te wijzigen.
Dankjewel Senta! Ik ga het proberen
- - - Updated - - -
Gelukt !
Is het mogelijk dat de TS in de rubriek Vraag&Aanbod zelf een slotje plaatst als het aangebodene verkocht is? Dat lijkt me voor de moddies nu zo'n gedoe. Natuurlijk kan een TS het in het topic melden als iets verkocht is, maar ik vind het altijd wel handig als ik dat meteen zie vóór ik het aanklik?
Bladwijzers