Is het een idee om de beide dagboektopics (15+ en 100+) in 1 topic te vangen? Zoals het verkooptopic met commercieel en niet-commercieel?
Is het een idee om de beide dagboektopics (15+ en 100+) in 1 topic te vangen? Zoals het verkooptopic met commercieel en niet-commercieel?
@Ans: omdat bijna niemand nog de blogs gebruikt, ben ik ook weer terug naar trainingsdagboeken.
Ik lees eigenlijk alle nieuwe berichten via 'ongelezen berichten'.
Er is wel een plan om ná EquiDay een andere manier van overzicht te creëren, waardoor alles wat makkelijker benaderbaar is.
Een ander onderscheid tussen 100+ en 15+, zoals met een sub-forum zoals bij Commerciëel maakt het niet sneller bereikbaar.
Is er een mogelijkheid dat er een functie in komt dat je bepaalde berichten kunt negeren, zoals op bokt met de foei-functie?
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Eh Marit? Die mogelijkheid is hier allang hoor, als je berichten van iemand niet wenst te zien plaats je die persoon op je negeerlijst. Dan zie je slechts dat die iemand iets geplaatst heeft, maar niet de inhoud van het bericht. Via Instellingen en dan links staat ergens iets met Negeerlijst.
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Hè ben ik nou gek, of is de knop om ongelezen berichten als gelezen te markeren, ineens verdwenen?
Daar hebben we niets aan veranderd.
Huh ben ik dan echt gek?
Ik zie hem niet meer. Hij stond toch altijd rechtsboven de berichtenlijst, als je geklikt hebt op: nieuwe berichten?
Staat er nog steeds hoor. Bij nieuwe berichten. Markeer forums als gelezen.
Waar dan?
Ik zie het echt niet staan hoor....
(ik probeerde een print-screen bij te voegen maar dat werd heel klein... krijg het dus niet voor elkaar)
@Marja, als je op de overzichtspagina van ongelezen berichten bent, zie je de rij met namen van de persoon die het laatste reageerde in een topic. Als je vanaf die rij recht naar boven in de groene balk kijkt, zie je daar "Markeer forums als gelezen".
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Ik zie de functie wel staan op de beginpagina van het forum, en dan helemaal onderaan de index.
Maar het stond eerst ook op de pagina met nieuwe berichten...???
Daar staat het ook, onder het tabkopje forumacties. Misschien helpt dit?
image.jpg
printscreen gemaakt vanaf de nieuwe berichtenpagina, wat je niet op de foto kan zien door dat Equiday bannertje....
Mag die grote banner ook weer weg?
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ah gisteren het bericht van Jossie niet gezien, we hadden tegelijk gepost!
Ja ik heb het nu gevonden, dank jullie wel (ook lila)!
Het staat inderdaad in die groene bovenbalk, maar daar lopen de letters door elkaar heen dus het was wat lastig te zien. (Markeer forums als gelezen, loopt deels door Geavanceerd zoeken heen).
Bladwijzers