Eveline, ik wil graag mijn dagboek houden en aan kunnen blijven vullen. Onno schrijft dat mensen moeite hebben met verandering maar daar heeft het bij mij niet mee te maken. Als mijn hele dagboek geimporteerd kan worden in mijn blog, vind ik het prima.
Er wordt gezegd dat de dagboeken afschaft worden omdat veel horsemanship verhalen nu in de dagboeken te vinden zijn en dat die informatie weer naar het openbare gedeelte zou moeten gaan om meer savvy te delen. Mijn dagboek is jarenlang het meest gelezen en meest beschreven dagboek van dit forum geweest. Nu even niet meer omdat ik moest studeren maar als ik weer ga schrijven, komt dat weer terug. Ik deel onwijs veel inzichten in mijn dagboek. Heel veel mensen lezen, reageren en leren in mijn dagboek. Dit schrijven de mensen die in mijn dagboek reageren ook.
Ik draag met mijn dagboek wel degelijk bij aan informatie overdracht en dit wil ik ook blijven doen. Als mijn dagboek, tegen mijn nadrukkelijk wens is, toch als archief gebruikt zou gaan worden, dan ga ik helemaal niet meer schrijven want dan heb ik daar nl. zelf geen enkel belang meer bij. Ik wil hier heel graag mijn kennis delen en mensen inspireren maar dat alleen als ik er zelf ook iets aan heb. Vanaf nul moeten beginnen omdat ik ga bloggen (zonder dagboek import) motiveert mij totaal niet om te gaan schrijven.
Je hebt het idee om dagboeken te sluiten en ik, en meer mensen hier geven aan, dat ze dat idee niet fijn vinden. Wil je je idee aanpassen alsjeblieft. Mensen kunnen bloggen als ze willen en mensen kunnen hun dagboek houden als zij dat willen. Lijkt me een prima meet-in-the-middle.
Bladwijzers