Inmiddels ben ik nog niet helemaal gewend aan een aantal dingen, maar aan een aantal andere zaken wel hoor!
De optie om "vrienden" te selecteren vind ik best een hele klus, hopelijk wordt hier nog een vereenvoudiging voor ontdekt.
Wat ik ook lastig vind nu er blogs/dagboeken zijn, is het volgende: Voorheen zag ik via de knop "ongelezen berichten" in een oogopslag welke Trainingsdagboeken waren bijgewerkt, nu verschijnt dat (logisch natuurlijk) niet meer in beeld bij gebruik van diezelfde knop (die doet alleen forumtopics). Ik heb inmiddels wel een knop gevonden in het onderdeel Dagboeken waarmee ik een overzicht van alle dagboeken krijg, het overzicht aan wat er nieuw is in de dagboeken is voor mij iets teveel informatie hihi. Kan ik op een of andere manier ergens een instelling zo zetten dat ik meteen op de overzichtspagina met alle dagboeken kom?
Oja, ik hoop dat er een mogelijkheid gevonden wordt om alle oude Trainingsdagboeken om te zetten naar de nieuwe variant. Dan staat namelijk alles wat meer bij elkaar, nu vind ik het een beetje rommelig met de nieuwe dagboeken op een of andere manier. Dat het niet direct voor elkaar is snap ik hoor... het zal een beste klus worden!
Bladwijzers