Pagina 18 van de 36 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 256 tot 270 van de 528

Topic: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

  1. #256
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Goed gevonden Dyonne, dat is het inderdaad! Mo, ik deel dat gevoel met je, alles speelt zich nu voornamelijk in de dagboeken af (en daar maak ik mezelf ook schuldig aan, als ik een inzicht heb deel ik het daar en niet elders op het forum).

    Sterre, gebruik je IE? Bij een ander forum dat ook op dit formaat was overgegaan, had ik dezelfde problemen als jij met plaatsen van reacties, dat werkte alleen met de meest recente versie van IE.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  2. #257
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    De knop 'plaats een reactie' doet het inderdaad niet goed, ik zet dat even in het feedback topic. Je kunt wel in het uitgebreidere reactiescherm komen door je reactie te beginnen in het veld 'snelle reactie' en daaronder dan op de knop 'geavanceerd' te klikken. Je komt dan toch in het scherm voor een uitgebreide reactie en wat je getypt hebt onder 'snelle reactie' wordt meegenomen.

    Hoop dat dit een beetje duidelijk is zo.

    Wat het aantal posts betreft, ik denk niet dat de verhouding dagboeken - andere topics erg veranderd is, maar het is nu beter zichtbaar dat er vooral in de dagboeken gepost wordt. Het is aan ons allemaal om dat te veranderen, als we dat willen tenminste.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  3. #258
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door senta Bekijk Bericht
    Wat het aantal posts betreft, ik denk niet dat de verhouding dagboeken - andere topics erg veranderd is, maar het is nu beter zichtbaar dat er vooral in de dagboeken gepost wordt. Het is aan ons allemaal om dat te veranderen, als we dat willen tenminste.
    Ik heb hier nog eens over nagedacht. Ik was voorheen lid van meerdere fora. o.a. bokt. Ik kom echt nooit meer op die fora; te massaal, te anoniem, geen idee wie je berichten leest en wat diegene er uit haalt. Hier zag ik pas het aantal gasten per uur en dat vond ik een fors aantal. Ik was nooit zo'n fan van de dagboeken, maar ik zie er nu toch wel de voordelen van in. Ik heb weinig behoefte om mijn persoonlijke leven en foto's te delen met een anonieme groep. In het dagboek is het al wat meer afgeschermd, en als het minimale aantal berichten niet omhoog gezet wordt (bijvoorbeeld naar 50), ga ik dat ook nog wat meer dicht timmeren. De algemene onderdelen zijn door iedereen te lezen (ook de gasten), dus daar plaats ik ook algemene dingen en antwoorden, maar niets dat me raakt. Inderdaad zonde van de goede discussies van "vroeger", maar toen kende je ook bijna alle posters. Dus nee, ik persoonlijk wil bovenstaande niet meer.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  4. #259
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Dat gevoel heb ik nou ook nu het apart staat er ook minder gepost word, ik merk het zelf ook dat ik veel minder op het forum zelf kom dan voorheen.
    Ik klik sneller naar het dagboek kopje dan naar het forum kopje, maar het zal wel even wennen zijn allemaal.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

  5. #260
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Als ik een PB krijg, krijg ik in de mail al het hele bericht. Dat vind ik eigenlijk onnodig
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  6. #261
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Kan het kloppen dat de helft van de foto's in mijn laatste dagboekbericht ineens weg zijn? Ze hebben er een paar dagen gestaan en nu net zijn ze ineens verdwenen... Best balen, er zat nogal wat tijd in het plaatsen van juist dat bericht. Het was namelijk een fotoverslag...
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  7. #262
    Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    gendt (dorp tussen arnhem en nijmegen)
    Berichten
    856

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik heb al bij meerdere topics gezien dat de foto's niet meer worden weergegeven.
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

  8. #263
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar Bekijk Bericht
    Kan het kloppen dat de helft van de foto's in mijn laatste dagboekbericht ineens weg zijn? Ze hebben er een paar dagen gestaan en nu net zijn ze ineens verdwenen... Best balen, er zat nogal wat tijd in het plaatsen van juist dat bericht. Het was namelijk een fotoverslag...
    Dat hoort niet. Ik heb net even gekeken, maar de foto's die niet meer zichtbaar zijn, zijn gehost bij Facebook. Wellicht zijn ze daar of weg of niet meer publiek zichtbaar?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Loesjevos Bekijk Bericht
    Ik heb al bij meerdere topics gezien dat de foto's niet meer worden weergegeven.
    Als je voorbeelden hebt, kan ik kijken waar het door komt.

    Het is dus waard om even te kijken waar de foto's staan. Als ze hier op het forum geupload zijn, mogen ze zeer zeker niet zomaar verdwijnen. Wanneer ze elders staan is het al een lastiger verhaal...
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  9. #264
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik ben bevriend met Lia en toch" mag" ik niet posten in haar dagboek, weet je hoe dat komt??
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  10. #265
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Bij Lia's laatste blog staat jouw reactie zie ik. Waar kun je precies niet reageren?
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  11. #266
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door gaya1 Bekijk Bericht
    Dat gevoel heb ik nou ook nu het apart staat er ook minder gepost word, ik merk het zelf ook dat ik veel minder op het forum zelf kom dan voorheen.
    Ik klik sneller naar het dagboek kopje dan naar het forum kopje, maar het zal wel even wennen zijn allemaal.
    Ik denk ook, dat nu pas zichtbaar wordt hoeveel zich in de dagboeken afspeelt. Misschien dat de nieuwe mensen hun antwoorden allemaal al in de topics vinden. Het voordeel voor forum-lezers, is dat je de nieuwe topics veel duidelijker ziet, ipv tussen alle dagboekposts.

    Zelf merk ik dat ik meer verschillende dagboeken lees dan voorheen, hebben jullie dat ook?

    - - - Updated - - -

    Mijn PC is opnieuw geïnstalleerd en Photoshop doet het nu ook weer, dus ik ga eens kijken of ik meer verschil kan aanbrengen in de 'nieuw' en de 'gelezen' icoontjes.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  12. #267
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.133
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik zit op een andere computer nu dus daar kan het ook aan liggen, maar het verschil is nu heel duidelijk!
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

  13. #268
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Haha, ik heb inderdaad al een deel van de icoontjes gewijzigd. Het makkelijkste was om het rood van de 'populaire' topics (die met meer dan xx berichten) te gebruiken voor de ongelezen berichten. Ik denk namelijk dat populariteit van een topic niet bijzonder interessant is om af te leiden uit het icoontje.

  14. #269
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik heb een dagboek geabonneerd, omdat ik door de vele dagboekberichtjes (wat positief is!!). Waar kan ik dat dan nu snel terugvinden? Ik zocht iets van "mijn dagboeken" of iets dergelijks, maar dat zie ik nergens. Door de nieuw layout waar de eerste regels tekst meteen te lezen zijn passen er mínder dagboekberichtjes op één pagina. Het gedeelte recht op de pagina neemt ook erg veel ruimte in waar je niet altijd iets mee moet. Ik zou het fijn vinden als ik de dagboeken waar ik een abonnement op heb ergens overzichtelijk onder elkaar kan zien, zonder die langere eerste regels tekst waardoor er méér op een pagina passen en ik snel de laatste blogs kan lezen en hierop kan reageren? Rechts staat wel een overzichtje wat heet " recent geplaatste berichten", maar dat zijn geen berichten (zoals het heet in de dag oeken als je een nieuw blog plaatst), maar reacties óp die berichten.
    Is dat er al? Dan graag hulp hoe dat ik beeld krijg. Is het er niet dan zie ik het gaarg komen als dat kan en die behoefte breder ligt.
    (ik weet nog steeds niet hoe ik vanuit een dagboekbericht van iemand in het héle dagboek kom). En waarom het lettertype steeds wisselt weet ik ook niet....? Heb deze twee regels iets later toegevoegd aan het geplaatste bericht.
    Verder begint het al aardig te wennen. Omdat er inderdaad dus minder op het gewone forum gepost wordt, wat wel de hoop was, zou ik ook willen vragen of het mogelijk is de link naar de dagboeken ertussen te plaatsen in plaats van ernaast. Zodat je vía het forum naar de dagboeken gaat. En je altijd even een blik kan werpen op laatst geplaatste berichten?

    Het allange bestaande en door een hoop gewaardeerde goedemorgentopic begint bijvoorbeeld toch wat te lijden onder de veranderingen. En mijns inziens komt dat doordat het minder in het oog springt en je al een aantal keer van pagina naar pagina moet klikken.

    Als je op het forum klikt staat daar het hele overzicht van fora. Dat voegt m.i. alleen iets toe als je zelf een nieuw topic wilt starten en wil weten in welke rubriek je een bericht wil plaatsen. Voor de rest kijkt je naar de laatst geplaatste berichten.
    Ik zou het handiger vinden dat je, net als bij de dagboeken, na klikken op "forum" direct een overzicht krijgt van de laatst geplaatste berichten. Dat dus de link achter die tabs wordt omgedraaid als je begrijpt wat ik bedoel.



    Laatst gewijzigd door lila; 21-06-14 om 10:51.

  15. #270
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ja dat zou ik ook fijn vinden, gewoon direct weer kunnen beginnen met de nieuwe berichten incl dagboekberichten, mijn verbinding is nogal traag, ik moet nu veel extra klikken waardoor ik veel tijd kwijt ben ook omdat ik een dagboek niet even in zijn geheel kan doorlezen dat vind ik erg lastig , daardoor denk ik vaak ik hou er maar mee op.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •