Ja, daar moet Onno even naar kijken, want ik dacht dat ik het goed ingesteld had, maar blijkbaar toch niet. Onhandig
Waarom hij de instellingen niet onthoudt snap ik niet, zet ik ook even door naar Onno.
Ja, daar moet Onno even naar kijken, want ik dacht dat ik het goed ingesteld had, maar blijkbaar toch niet. Onhandig
Waarom hij de instellingen niet onthoudt snap ik niet, zet ik ook even door naar Onno.
Klopt, dat met die instellingen heb ik ook regelmatig.
Happiness is not a destination, it is the road to travel
En als het kan wil ik graag over.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Yes, is gelukt. Wie wil er nog meer over?
zet mijn ook maar over, heb niks te verbergen
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Ik ook graag
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Ik zou ook graag over willen.
Ik ook graag
Dankjewel!
Ik heb je dagboek verplaatst, Jorunn
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
dank!
Bedankt voor het overzetten!
Met dagboeken op drie verschillende plekken ben ik het overzicht wel een beetje kwijt. Omdat de blog berichten niet opgenomen worden in de nieuwe posts kom ik daar echt bijna nooit. Dat vind ik jammer.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Dat heb ik ook Saar. Nu heb ik wel een periode van weinig zin achter de rug (zowel voor lezen als schrijven), maar nu mijn leven weer normale vormen aan neemt wil ik weer actief mee gaan doen, maar drie plekken is wat veel van het goede, en door de onoverzichtelijkheid van de blogberichten begin ik daar ook niet snel meer.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Mag mijn dagboek ook over naar de 15+berichten-dagboeken-hoek? Dank alvast!
Bladwijzers