Vragen mogen in het andere topic, opmerkingen over wat je wel of juist niet goed vindt, mogen hier.
Vragen mogen in het andere topic, opmerkingen over wat je wel of juist niet goed vindt, mogen hier.
Laatst gewijzigd door donald23; 04-06-14 om 14:19. Reden: Titel aangepast
Ik word volgens mij er nog steeds automatisch uit gegooid na bepaalde tijd, ondanks het aanvinken van 'onthoud mij'.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ik vind het een mooie layout, het doet vertrouwd aan. Wat ik jammer vind is dat ik wel smilies in mijn previews zie, maar die komen niet in het uiteindelijke bericht terecht. Ook mis ik de "groene kleurtjes" bij het overzicht waardoor ik snel kon zien of er in een forumonderdeel iets nieuws gepost was, er zit wel vaag verschil in in kleur, maar niet echt duidelijk. Ook moet ik nog even wennen aan het feit dat ik nu moet "bloggen" ipv iets in een trainingsdagboek te zetten, maar dat komt vast goed!
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Het lijkt erop dat alleen de standaard smileys van dit platform het doen en niet de geinporteerde.
Rianne, ik blijf wel ingelogd?
Mijn cursor doet het op de iPad inmiddels 90% van de tijd wel gelukkig. In de overige 10 % zit geen logica, zal dus wel aan de iPad liggen.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Nieuwe forum werkt super op mijn telefoon! Fijn hoor! Byebye tapatalk
Verder heb ik nog niet zo veel gedaan. Komt nog wel.
Ik vind het nog erg lastig. Voor mij voelt het alsof dat " lief dagboek-gevoel" er af is. Het lijkt allemaal zo zakelijk en ingewikkeld. Ik wil het vooral simpel en gezellig.
Ik weet het : ik heb niet zoveel met technologische ontwikkelingen, ben altijd de laatste die de stap "moet" maken. Ik voel nu nog een innerlijke weerstand. Ik zal proberen me daar de komende tijd overheen te zetten.
Wat ik wel heel handig vind is dat 'we" ( hahaha, ik nog niet!) nu gewoon foto's kunnen uploaden. Dat scheelt weer gedoe.
Ik heb wel bewondering voor het feit dat jullie dit sowieso kunnen ontwikkelen! EN dat je daar zo lang en intensief mee bezig kunt zijn!
Ik hoop voor mezelf op "learning by doing".
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Ik moet er even aan wennen dat ik iedere keer moet inloggen en foto's, nu echt een plakkie cake, geweldig.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Na sparren met Elske blijkt dat gewone leden geen rechten hebben om categorieen te maken. Dus de optie 'beheer categorien' bij blog instellingen zien alleen moderators.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Huh? Maar dat is toch gek?
Af en toe kom ik het forum niet op omdat de server te bezet is.
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Ik had idd ook net dat de server bezet was? :=
Vind de blog nu toch wel ideaal, makkelijk en overzichtelijk en weet voor mezelf nu heel makkelijk en snel waar een bericht over ging als ik ga terug zoeken
Een bezette server melding kan duiden op dat de server te druk is. Voorheen zou je dan je bericht kwijt zijn of het zou heeeeeeel lang duren. Dit forum heeft een beveiliging ingebouwd die dan waarschuwt. De bedoeling is dan dat je geen berichten meer kwijt raakt. Mocht dat toch gebeuren, dan hoor ik het graag. Die waarde kan ik namelijk aanpassen.
Dan wat anders.
Ik zou in dit topic ook graag zien wanneer jullie kromme Nederlandse zinnen zien, of niet vertaalde zinnen. Als je de preciese tekst (makkelijkst is copy-paste) in een bericht plaats, dan kan ik daar op zoeken en dat makkelijk aanpassen.
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Superslim dat Bloggen nu gewoon weer Dagboeken heet!
- - - Updated - - -
Oh en sjips, ik had vanmiddag ergens een knop waar stond 'opslaan as' ipv 'opslaan als' maar waar ook alweer...
- - - Updated - - -
Bijna goed.. 'voeg toe as vriend' staat er op de plek waar je forumleden toe kunt voegen als contact danwel vriend.
Always put the relationship first!
Bij beste/populairste blogs:
"Er zijn nog geen berichten met genoeg beoordelingen om te tonen.Beoordeel berichten die jij bezoekt door op 'Beoordelen' te klikken.
In geen tijd zullen hier dan berichten komen te staan."
'Dagboek dit bericht' klinkt overigens ook wel wat vreemd.. Misschien meer iets in de trant van 'Neem dit bericht over in mijn dagboek' ofzo..
Ik roep maar even wat
Always put the relationship first!
Bladwijzers