Haha, da's de directe vervanging van 'blog', waardoor de zin niet meer klopt waarschijnlijk. Komen best grappige dingen uit voort
Haha, da's de directe vervanging van 'blog', waardoor de zin niet meer klopt waarschijnlijk. Komen best grappige dingen uit voort
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Niet echt feedback, maar in de lijst van wat is nieuw wordt de term blog nog wel gebruikt.
En is alles met de blogs ook Engels en de berichten Nederlands.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Uit het kopje "Vrienden en contacten":
"Om een gebruik toe te voegen moet je een naam in het lege tekstvak invoeren en dan 'Voeg toe Als Contact' of 'Voeg toe Als Vriend' drukken"
Gewoonten en gebruiken zijn leuk, maar ik denk dat het hier om een "gebruiker" gaat
- - - Updated - - -
Nog een kromme zin:
"Weergeef Gebruiker Aanpassingen"
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
In je profielinstellingen staat alles in het Nederlands, behalve de laatste drie kopjes: "your job", "where you live" en volgens mij "your interests" of iets dergelijks
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
De topictitel van dit bericht klopt ook niet helemaal, feedback is enkelvoud en dus hoort het werkwoord niet mogen te zijn .
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Ik vind het fel wennen met de subtiele kleurverschillen tussen gelezen en nieuwe berichten in het forum. Verder vind ik het heel mooi uitzien en aangenaam voor de ogen om te lezen.
De nieuwe dagboeken vind ik erg mooi, inderdaad wel heel jammer dat het oude gedeelte er niet gewoon voor geplakt kan worden. Vind het super dat jullie dat bekijken of het toch niet gaat kunnen.
Bij gezelligheid mis ik een knopje van "alles gelezen". Ik heb alle recente dingen gelezen, maar best veel oudere nog niet, dus het blijft subtiel kleurverschil van nieuwe berichten geven, terwijl het bijna niet te doen is om dat nu allemaal 1 voor 1 te gaan aanklikken.
Over algemeen moet ik nog wennen, maar denk dat ik dit over een aantal maanden als een serieuze verbetering zie tov het oude forum! Dank jullie wel!!!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Kleurverschil gaan we nog wat aan doen, zodat je meer verschil ziet tussen gelezen en ongelezen berichten
Voor het 'markeren als gelezen' zit rechts bovenaan een optie onder 'forumgereedschap'.
Geabonneerde Onderwerpen met Nieuwe Berichten: (0)
Er zijn momenteel geen geabonneerde onderwerpen te weergeven in deze map.
Moet zijn; Er zijn momenteel geen geabonneerde onderwerpen weer te geven in deze map, toch? (of is mijn NL krom..?)
Always put the relationship first!
image.jpg Erven snel een afbeelding vanaf mijn telefoon
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Het gaat om invitaties onder het kopje Meldingen
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
vBulletin Bericht
Sorry, er zijn geen nieuwe groepsberichten te bekijken.
Je kan hier zoeken voor geüpdatet groepsberichten gedurende de voorbije 24 uur
Die laatste zin bekt ook niet helemaal lekker
Bladwijzers