Rapporteren van spam mag maag 1 x per minuut. Zag 2 spamberichten staan, maar moet dus wachten met rapporteren. Kan dat aangepast worden?
Trouwens wel echt heel handig dat ik nu ook mobiel heel makkelijk kan rapporteren!
Rapporteren van spam mag maag 1 x per minuut. Zag 2 spamberichten staan, maar moet dus wachten met rapporteren. Kan dat aangepast worden?
Trouwens wel echt heel handig dat ik nu ook mobiel heel makkelijk kan rapporteren!
Wat zijn er eigenlijk steeds ongelofelijk veel "gasten" online, nu ook maar liefst 79 !
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Viel me gister ook op, toen waren er 60. Ik zou het wel handig vinden als het bijv. door een kleurmarkering heel duidelijk zichtbaar is welk onderdelen van dit forum door Jan en alleman te lezen is.
Waarschijnlijk zijn dat links naar de topics op de vorige forumsoftware. Je kan dat checken door te kijken of in de link /forum_smf/ staat. In dat geval stuurt die je inderdaad naar de hoofdpagina van dit forum. Dat is iets wat in de loop der tijd vanzelf verdwijnt. Google resultaten worden langzaamaan pas bijgewerkt. Het zoeken op het forum zelf zou beter moeten werken in dat geval.
Dat heeft met het overzetten te maken. Wanneer je geen extra informatie had eerder, is er een leeg veld geimporteerd. Staat nog op mijn lijstje om op te lossen.
Het venster kan je zelf groter slepen door met je muis op de drie streepjes in de rechteronderhoek het tekstveld groter te maken. Als je cookies aan hebt staan, blijft dit onthouden op die pc.
Wanneer je vanaf het plaatsen van een snelle reactie naar de volledige reactie pagina wilt, is het klikken op "Geavanceerd", rechtsonder het tekstveld, de makkelijkste manier.
Je plaatst inderdaad bijlages bij een post. Indien je ze uit de post haalt, staan ze nog wel geupload. Je kan ze ook daaruit verwijderen via bijlage beheer (een knopje onder het veld waarin je je post maakt). We gaan overleggen of het opschroeven van het aantal foto's per post.
Inderdaad is het kleurverschil af en toe wat subtiel. We zijn nog aan het kijken hoe we dat makkelijk beter krijgen, hier komt nog verandering in.
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Yup, de vorige versie liet die niet zien (was simpelweg geen optie voor). Deel van die gasten zijn zoekmachines die aan het indexeren zijn, iets wat continue gebeurt. Ander deel zijn mede-forumgebruikers die niet ingelogd zijn.
Ook zie je er meer dan er daadwerkelijk zijn, vanwege het opschroeven van de inactiviteitsmeter. Je ziet het aantal dat in het laatste uur op het forum geweest is.
De knop 'plaats een reactie' lijkt te linken naar het veld 'snelle reactie' dat er vlak onder staat. Dat geeft mensen het idee dat die knop het niet doet. Logischer zou zijn dat je dan het formulier krijgt voor een uitgebreide reactie. Kan dat?
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Idee: bij het forum staan nu de verschillende fora behoorlijk dominant op de pagina, met daarna erachter vrij klein de laatst gepostte topic titel. Het nodigt m.i meer uit tot lezen en dus tot reageren en een 'gesprek' als dat andersom zou zijn? Kan dat?
Hmm, dat kan wel inderdaad, maar is een aanpassing in de code. Wel een deel wat nog te doen is met upgrades.
Ik zit alleen een beetje met wat te doen met multi-quotes. Op dit moment gebruik je die knop ook om wanneer je meerdere berichten heb geselecteerd om te quoten om die daadwerkelijk te quoten en te beginnen te typen in de quick reply. Als ik het gedrag verander, moet een multi-quote dus altijd in geavanceerd. Wat simpelweg meer laadtijd kost. Dat is overigens niet zozeer een probleem voor de server, maar voor de leden... Met de quick reply (die bij mijn weten alles kan kwa posten, alleen niet kwa abonnementen) ben je sneller met posten.
Dan is eigenlijk het nut van die knop vooral dat je makkelijk multi-quotes kan doen. Is best handig, denk alleen dat weinig mensen dit door hebben. Misschien iets voor de handleidingen?
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Fijn zeg, die groen icoontjes bij nieuwe berichten, dank!
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik hoor van meerdere leden dat men de dagboek-abonnementen lastig te vinden vindt (namelijk via profiel - abonnementen). Is het mogelijk om de knop 'abonnementen' direct onder de Dagboeken te scharen? Zou erg handig zijn! Ik merk bij mezelf in elk geval dat ik liever éérst bekijk wat er in mijn abo's gebeurd is en daarna pas nieuwe berichten bekijk.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ja, dat zou handig zijn! Zeker als dat ook mobiel beschikbaar is.
Mij lukt het trouwens helemaal niet om te abboneren, maar omdat dat mobiel toch niet werkt heb ik daar verder niks mee gedaan. Maar ik krijg dat dus echt noet voor elkaar.
Nieuwe kleurtjes op de startpagina zijn super duidelijk!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Nu is het helaas niet mogelijk om alleen naar de nieuwe berichten in de dagboeken te kijken waar je een abonnement op hebt. Ik heb wel een nieuw tabje aangemaakt waarmee je naar je abonnementen gaat. Zo kan je in 1 overzicht (en met 1 klik) zien waar nieuwe berichten zijn. Bij mijn weten staan daar echter ook de berichten uit de topics in waarop je geabonneerd bent.
Hopelijk helpt dit wat met de vindbaarheid!
Oh, ja dit is heel erg prima wat mij betreft. Thanks!
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Bladwijzers