Ik vind het zo al duidelijk genoeg hoor, in het groen . Je kan ook standaard de tekst beginnen met:
Moderator opmerking:
bladiebla
En de tekst vet maken helpt ook.
Ik vind het zo al duidelijk genoeg hoor, in het groen . Je kan ook standaard de tekst beginnen met:
Moderator opmerking:
bladiebla
En de tekst vet maken helpt ook.
Of zoiets?
Oorspronkelijk Geplaatst door "de moderator van dit forum"
Groen vind ik zo'n anachronisme in de context van corrigerende opmerking.
Ik vind zelf blauw wel wat als moderatortekst
Oorspronkelijk Geplaatst door "Dinsdag 8 juli 11.20 - MODERATOR OPMERKING"
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Je zou het bericht kunnen starten met:
Moderator opmerking:
Bladiebadiebla
En dan ook vetgedrukt, dan is het duidelijk in welke hoedanigheid je de post plaatst.
- - - Updated - - -
Gut...3 x schermververst, maar berichtje werd niet zichtbaar...toen overgetypt en nu staat het er dubbel...fijn ?
Ik kan in mijn eigen trainingsdgboek nog wel posten, maar in dat van een ander niet meer reageren. Is dat de bedoeling?
Hmm, ik lijk me niet goed te kunnen abonneren op mijn dagboek, of dat van anderen.
Op mijn eigen dagboek heb ik al wat geëxperimenteerd met lid worden (paar keer aan en uit zetten), maar ik krijg nooit mails.
Mijn mailadres klopt wel, en als ik me op een bericht van iemand abonneer krijg ik daar soms wel een mail van. Of soms niet.
Er lijkt geen echte lijn in te zitten, ik krijg sporadisch een mail maar meestal niet.
Aan de spam ligt het niet, daar zit allerlei zooi maar niets paardgerelateerds
Klopt het nu dat er bij de nieuwe dagboeken er instellingen zijn waardoor bepaalde mensen maar toegang hebben tot het dagboek (vrienden, aantal posts etc.)?
En hoe werkt het dan precies? Zijn er in die zin voor mij dagboeken geheel verborgen? Die ik dus niet zie, maar die er wel zijn?
Ik zie nu regelmatig dagboek-posts verschijnen met reacties waar ik niet op kan reageren. Dat is oké natuurlijk, heel prima dat iedereen dat voor zich kan uitmaken. Maar qua overzicht is er geen onderscheid tussen die posts. Ik kan alles lezen, het ziet er allemaal hetzelfde uit, behalve uiteindelijk het wel of niet kunnen reageren.
Zou een aanduiding daarvoor misschien handig zijn?
Want een post waarvan de plaatser het wél op prijs stelt dat ik wellicht een reactie plaats zorgt bij mij toch voor een andere manier van lezen dan een post waar ik bij voorbaat niet op kan reageren.
Als ik wil reageren in een dagboek bericht moet ik meer dan 10 tekens plaatsen voor het geplaatst kan worden, dat limiet lijkt mijn overbodig.
Als ik minder dan 10 tekens te zeggen hebt moet dat kunnen lijkt mijn
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Kan in de omschrijvingen op het forum Level 1 vervangen worden door Level 1/2 en level 2 door Level 3/4? Dat dekt volgens mij meer de lading, nu blijft het een beetje vaag wat je waar moet posten over Parelli.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik probeerde afgelopen week via een link in een ouder topic te komen.. Maar deze kwam uit op de overzichtpagina van het forum.
Is het mogelijk dat dagboeken waar ik niet in kan reageren niet zichtbaar zijn? Ik heb nu paar keer gehad dat ik wat wil schrijven en het niet kan. Dan heeft het voor mij geen meerwaarde om dat boek nog te lezen, zeg maar.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Laatste tijd heb ik vaak als wil inloggen dat er melding staat server bezet. Begint nu wel storend te worden. Gebeurt geregeld namelijk, 10 minuten later lukt het dan wel weer.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Dat had ik vanmorgen ook.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Ik heb dat ook heel regelmatig.
Soms heb ik net een reactie getypt, en als ik wil plaatsen is de server bezet.....
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Ik had het gisteravond na elke handeling heb amper wat kunnen doen. Hele PB geschreven en nu foetsie...
Ik vind het echt heel storend!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Same here wat betreft de server.
Net geschreven en gepostte berichten lijken na verzenden niet altijd aangekomen, want ze staan er niet bij, maar als je je scherm ververst of eerst even naar een andere pagina gaat, dan staat 'ie er tóch. Dat vind ik onhandig, maar misschien Marit, ben je je pb niet kwijt...er is ook de auto-saved content. Kan je onderaan in een leeg venster eens drukken op dat knopje? Als mss een deel van je bericht gesaved is, dan zie je die optie staan. Ik hoop het voor je.
Hier ook geregeld meldingen dat de server overbezet is, gisteravond was het wel heel erg, ik kon amper wat doen op het forum. Er zijn ook veel vaker dubbelposts dan anders, het is kennelijk niet duidelijk of iets nou verzonden is of niet.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Gisteren en vandaag ook kom ik bijna niet op het forum en als ik er dan op ben en ik wil een bericht plaatsen dan gaat het niet omdat de server bezet is. Ik vind het wel jammer hoor, ik merk dat het allemaal veel meer tijd kost op een of andere manier, en ook de dagboeken blijf ik onhandig vinden omdat je zoveel moet doorklikken en niet verschillende reactie,s onder elkaar kunt lezen, ik merk dat ik daardoor sneller afhaak en mi anderen ook want ik mis wat mensen op het forum die toch ook wel actief waren in eigen dagboek, jammer.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Bladwijzers