nou ik heb ook de prijs van het flair zadel...pak je stoel maar vast : 2400 euro inc, speciale enkelvoudige beugels,zadelhoes en passen.Maar dan nog wat een op zijn zachtst gezegt een pittige prijs
nou ik heb ook de prijs van het flair zadel...pak je stoel maar vast : 2400 euro inc, speciale enkelvoudige beugels,zadelhoes en passen.Maar dan nog wat een op zijn zachtst gezegt een pittige prijs
www.niekelings.nl horsemanship op maat
Ja, en dan heb je nog een zadel emt een minilaagje lucht, grotendeels wol gevuld dat je enit aan kan passen... wat een feest.
Nou ik zie niet zitten dat hoe duurder een zadel is het vanzelfsprekend beter is.... Lijkt me gewoon overdreven hoor, die prijs...
Hoe is het afgelopen??Oorspronkelijk Geplaatst door niek
niet .Ging iets niet helemaal goed waarschijnlijk.Hoop zo snel mogelijk een volgende afspraak te maken
Ik heb een keer op een avond een aantal zadels gepast (met Ollie nog). De ruitersportzaak bied die mogelijkheid, kost dan zo'n 75E en als je een zadel koopt gaat dat er weer van af. Toen heb ik ontdekt dat de goedkoopste goed lag en lekker zat (Kieffer Lech). Die heb ik dus niet nieuw gekocht, maar de juiste maat via internet 2e hands, was wel ff zoeken hoor, maar die 75 E heb ik weer terugverdiend. Het heeft ook luchtkussens, nou maar duimen dat het ook op Vash goed ligt!!!
Misschien ook een idee voor jou Niek? Er zijn een hele hoop nog erg goede 2e handszadels te koop.
En er zijn een heleboel winkels waar ze zo'n zadelpasservice hebben! Echt heel handig hoor en de meesten zijn nog geodkoper ook
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
De prijs aanvraag was ook maar orientatie.Het ligt (ver) boven het budget en ik weiger eigenlijk zo`n achterlijk hoog bedrag neer te leggen voor een zadel.Ik ga trouwens hoe dan ook niet voor een 2e hands.Tot nu toe altijd 2de hands zadels gehad (goeie), maar ik ben van mening dat die nooit echt goed naar je paard vormen.Tot nu toe ben ik nooit echt voor de volle 100% tevreden geweest met een 2e hands zadel.Dit omdat er altijd wel ergens een compromie moest zijn, in het geval van mijn haf : extreem breed maar erg kort.Ik koop nu liever een goed zadel voor iets meer geld dan dat ik weer een compromie moet gaan sluiten (in welke vorm dan ook ).Ik ga zoals het er nu voorstaat voor een pegaso zadel.Er komt binnenkort iemand langs bij eddy en ik wil graag zon zadel uittesten (Reminds me , ik moet nog een mailtje sturen met het hoe en wat).Als dat me niet bevalt zal ik verder moeten kijken.Eerste en belangerijkste vereiste is wel dat het goed moet liggen op lazmir dit gaat voor alles.Oorspronkelijk Geplaatst door lila
@ evenaar: weet ik euro-horse als het om western zadels gaat bijv .
Euro-horse is idd heel goed, daar komt mijn volgende zadel vandaan als het oude verkocht is!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Sinds wanneer heeft de Lech luchtkussens? Ik heb er ook een gehad maar die had geen luchtkussens.Oorspronkelijk Geplaatst door lila
Groeten,
Dorien
-->http://www.antichip.nl/ <--
The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
- Albert Einstein -
Even dit topic nieuw leven inblazen: wie heeft er inmiddels een ander zadel aangeschaft na dit topic, en welke en waarom? Merke je veel verschil?
Myracara, ik las ergens dat jij nu de Wintec met cair hebt? Bevalt dat? Ik overweeg zo'n zadel op korte termijn aan te schaffen, maar het duizelt echt na al die zadelinfo...
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ja, ik heb nu een wintec met cair en zo`n los luchtkussensysteem eronder. Kerry Sharp is langsgeweest en heeft Myra een paar keer behandeld, vervolgens heeft hij dit zadel aangemeten. Ik zit er echt superlekker in en mijn instructrice was er heel enthousiast over. Ze zei dat mijn zit echt veel beter was dan met de barefoot. Myra is ook rustiger met opzadelen geworden, kijkt niet meer boos als ik het zadel erop leg.
Het enige wat mij nu nog dwarszit is de singel. Als ik bij myra een bepaalde plek op haar buik aanraak gaat ze heel erg voor zich uit bijten en als ik de singel vast maak, doet ze dat ook. Ik heb een superzachte neopreensingel met eromheen een soort beschermhoes die ook heel zacht is. Op aanraden van Kerry heb ik aan beiden uiteindes elastiek laten zetten. Toch blijft ze dat doen, behalve als de singel eenmaal vastzit en ik er nog een gaatje bij doe bijvoorbeeld. Dus als hij op zijn strakst gaat vindt ze het helemaal niet erg lijkt het. Vandaag nog even Kerry bellen.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Podium te koop gezet ,want het lag niet goed meer.
En nóg een Startrekk gekocht!
Kan een modie even de bot verwijderen?
Nu dit topic toch weer onder de aandacht komt: ik ben er voorlopig uit. Ik koop de Wintec Pro Dressage met Cair luchtkussens en verwisselbare voorboom. Ben zaterdag bij Divoza geweest om ze te zien en er eens op te gaan zitten. De 500 vond ik niet goed qua afwerking (geen driepunts bevestiging voor de singel), de Isabell te duur en te weinig verschillen van de Pro om dat verschil in Euro's te rechtvaardigen.
Alleen kopen doe ik dat zadel niet bij Divoza, maar bestel ik via een Duitse E-baywinkel. Scheelt maar liefst 183 Euro! En dan krijg je er ook nog een extra voorboom bij, naar vrije keuze. Ik hoop dat dit zadel datgene is waar ik naar zocht. Niet dat mijn huidige dressuurzadel nou zo beroerd ligt, maar dit lijkt me net wat fijner.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Promper,Oorspronkelijk Geplaatst door promptertje
Er staat er nu eentje op Bokt!
Misschien is dat wat voor je?
Met de witte boom erin ,zal voor jou te wijd zijn denk ik.
Bladwijzers