oké ik wacht geduldig!
oké ik wacht geduldig!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
wacht nog steeds geduldig...
p.s volgens mij kan ik wachten totdat ik een ons weeg
ga dus maar verder met mijn bezigheden
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Nee dat niet . Er komen heus wel foto`s maar ik ga geen datums noemen dat schiet toch niet op
www.niekelings.nl horsemanship op maat
Weet ik toch, ik plaag je maar hoor!
Ik zal mijn zadel ook eens laten zien in de week van MIJ!
Tjaaa Niek promoot alles wat ie leuk vind. Vraag hem niet wat voor hond ie heeft
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
*houd zich in , maar tis wel: waar t hart van vol is... (heb ik best last van )Oorspronkelijk Geplaatst door P a i s
arabieren schijnen ook heel leuk te zijn
May the horse be with you!
En Eddy
Hihihii, wat een lol
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Hey Niek als je nog geïnteresseerd bent, ik heb een foto van mijn zadel geplaatst in de week van Réban (ikke dus )
Altijd @ the rest ank je hoor
Mooi zadel alleen is die zit niet echt iets, iets te diep
Ik heb even een vraagje.
Dat cair systeem van wintec, is dat beter dan gewoon?
Er staat op bokt een wintec met verwisselbare boom en cairsysteem te koop, niet duur en ook nog best dichtbij. Het probleem: het is een dressuur! En ik ben echt geen dressuurmens, maarja, het is het proberen misschien waard, stel nou dat ie goddelijk zit
Hebben jullie goede raad?
Ik heb exact zo'n wintec dressuurzadel, en ik ben d'r dolblij mee. Maar ja, ik rij dan ook het liefst op een dressuurzadel. Het zadel is licht (door het Cair systeem), is prima zó op je paard te leggen (met de juiste voorboom) dat je niet eens meer hoeft te shimmen) en ik zit er heerlijk op. Bovendien liep mijn paard er direct een stuk ruimer mee, omdat je het echt achter het schouderblad kunt leggen.
Er is alleen wel verschil wat voor soort Wintec dressuurzadel het is: de Pro Dressage (die heb ik) en de Isabell zijn super, de 500 vind ik minder omdat die geen driepuntsbevestiging voor de singel heeft.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
bedankt voor je reactie
het is een 500, hier staat ie trouwens: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... iew=unread
Kan je met een dressuur eigenlijk ook een sprongetje maken en lekker lang buiten rijden?
Oke, ik weet dat je met elk zadel wel kan buiten rijden maar er zijn niet voor niks speciale endurancezadels.
Lekker lang buitenrijden met een dressuurzadel is geen enkel probleem, maar hoger dan 30 cm springen is niet aan te raden .
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Bladwijzers