ik snap je!Oorspronkelijk Geplaatst door shetfan
Dit is voor mij de reden geweest dat ik dus wel op de Startrekk over durfde te gaan.
ik rij trektochten en maak lange dagtochten. Ook ben ik groot, weeg gelukkig nog onder de 70 kilo. kortom, geen ideale omstandigheden voor een boomloos zadel.
Vanwege het concept met de kussens eronder had ik meer het gevoel dat het een zadel is. Er is veel ruggegraad vrijheid en mij mijn schoftloze paarden heb ik veel schoftruimte!
Het zit fantastisch! Echt waar, ik kan ook mooi recht zitten, wat ik in de posts hierboven al heb benoemd.
Ik zal er wat fotoos bijpakken. ik he bgee nrijfotoos van Andor met het zadel, alleen van Merrit.
Fotoos zijn gemaakt tijdens de eerste testrit, dus nog erg zoeken!
Op Bokt is dezelfde discussie geweest over wel of niet een speciale pad erbij gebruiken.
De kussens vd Startrekk zijn licht inknijpbaar.
De fabrikant raad dan ook aan om er een speciale pad bij te nemen.
Nu heb ik een pad met sympanova eronder ,dat antiwarmte ding e ndat is heerlijk! Mijn buitenponies komen er werkelijk waar kurk droog onder vandaan! En ik rij stevig door.
Goed, show time:
De PIEP leverancier had mijn speciale Grandeur pad *nog hardere piep* doorverkocht, dus die wordt later geleverd. inmiddels heb ik een prachtige rode pad van Grandeur. (en voor Andor natuurlijk een zwarte, want in het paars leveren ze ze helaas niet)
Ik rij nu dus met een schapenbontje en mijn stijgbeugelriemen in het bruin ,die bij het oude zadel horen.
De pad en nieuwe beugelriemen komen er aan!
Mijn privé fotograaf heb ik gepaaid met lekker eten en toen wilde hij wel voor mij op zijn gewone fiets over de ruiterpaden rijden.
En ik spreek uit ervaring: dat is heel erg zwaar!!
Dit is ie dan: Startrekk comfort
Andor staat bij t hek te wachten...
Even de benen strekken
Gaat ook in draf best lekker
Niet scherp, maar ik vind hem erg leuk! Merrits manen wapperen zo lekker
Van achteren ,goed te zien dat ik iets scheef zit
Mijn fotograaf had t zwaar
(Eten was erg lekker! Tilapia vis!)
En nog een paar plaatjes
Ik ben iets aan t vertellen geloof ik....
Helaas zijn de echte actie fotoos te ver en erg onscherp.
Even gecopieerd van Bokt, dus sommigen kennen de fotoos al.
Bladwijzers