Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: omgeving Den Bosch, Nijmegen, Venray???

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

omgeving Den Bosch, Nijmegen, Venray???

Hallo,

Beetje vreemde titel maar ik wil graag meer weten over parelli, maar voordat ik ook halsoverkop alles aanschaf wil ik liever eerst eens kijken bij andere. Dus ik zoek iemand die een beetje in de buurt woont en met parelli bezig is.

Ik heb zelf een super lieve haflinger ter beschikking, maar helaas geen vervoer en meneer heeft nog een beetje trailervrees dus vandaar dat ik ook dat wil leren.

Dus mag ik een keer meekijken of weet iemand die goeie les geeft in de buurt of heb je gewoon andere goeie tips, please laat het me weten!!!

Khoop dat er iemand reageert!!!

groetjes Lieke en wallie(waldo)

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: omgeving Den Bosch, Nijmegen, Venray???

Je kunt altijd mee kijken bij de lessen van Eddy: http://www.parelli.nl en dan bij de cursus-kalender kijken. En anders zijn er vast wel mensen in de buurt waar je een keertje langs kunt komen om te zien hoe zij met hun paardje spelen. Wageningen is waarschijnlijk wat te ver voor jou?
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Oct 2005

nee wageningen is toch echt te ver ja...
    en ik had ookal op de kalender gekeken maar das ook niet echt in de buurt...vandaar deze oproep..

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

bij mij mag je ook komen kijken hoor, in Kerkdriel (vlakbij den bosch) ik ben met level 1 bezig met ook een haffie. Nog niet zo heel ver dus maar je bent wel welkom hoor en ik kan je er vast wel iets over vertellen.

groetjes Elianne
    The darkest hour is befor it get light!!!

Ik woon in Holthees, dat ligt vlakbij Venray (6km) en ben begin level 2 bezig met twee tinkers tegelijk. Ook bij mij ben je welkom.
    Ik zag dat de website in je profiel van Wanroy is. Woon je daar vlakbij? Dan is het niet ver hoor...

Groetjes.

Aangemeld
    Oct 2005

ik heb gewerkt in wanroij..met de paardjes natuurlijk! maar daar woon ik vlakbij en holthees is te doen iid!

ben je altijd bezig met de opaardjes of alleen in het weekend? Dit vraag ik omdat ik best een keer langs wil kom,en maar weet duis nietr wanneer je bij je tinkers bent...

ik ben helemaal werkeloos dus heb alle tijd!!

Ik ben vaak thuis, en werk met ze wanneer ik zin heb, of als het goed weer is. Ik werk volgens wisselend rooster, en maar 2 dagen (nachten) per week, dus als je zin hebt, pb me dan maar en dan kom je gezellig een keertje langs..

Bladwijzers

Forum Rechten