Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Siets dr ijzers zijn er af

  1. #16
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Siets dr ijzers zijn er af

    Je hebt kans dat dat voorlopig na elke kapbeurt wel zo is... Maar op een gegeven moment komt de omslag dat ze juist beter lopen na een kapbeurt Nog even volhouden dus, het vooruitzicht is goed!!!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  2. #17
    Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.715
    Dagboek Berichten
    24

    Re: Siets dr ijzers zijn er af

    ik heb vandaag en wandel/rijtocht gemaakt met een vriendin gereden waar we door het gras konden en wandelen als de stook gras te smal was of we even over de stenen moesten... dat ging echt goed! siets vond het lekker even op buitenrit.....
    ik hoop dat het snel beter gaat met siets..... maar ik houd voor en nu kan ik lekker veel tijd besteden aan grondwerk
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

  3. #18
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Siets dr ijzers zijn er af

    Fijn dat het steeds beter gaat en dat je weer lekker wat kan rijden! Kunnen jullie weer wat avonturen beleven
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •