Mo en ik proberen de draad weer op te pakken. We zijn beiden super gemotiveerd, maar kwa communicatie zitten we nog niet erg op 1 lijn
Omdat mn Pennys deze zomer de yoyogame hebben stukgemaakt door consequent de circlinggame te laten volgen op de yo, dacht ik dat het wel een leuk beginnetje was, om mo tussen 2 pionnen achteruit te vragen, zodat hij focus kon hebben.
Focus had ie! Eerst met 1 voet op een pion, toen met 2 voeten, toen schopte hij de pion achteruit weg... Uiteindelijk kreeg ik hem uitgelegd dat hij er alleen maar TUSSEN hoefde te staan, maar toen begon hij consequent er zijwaarts overheen te lopen bij de terugweg (of soms ook al voor ik hem vooruit vroeg... )Er was geen communicatie over, hij blééf zijwaarts gefocust en wilde pas weer op me letten als hij zijn kunstje had getoond.
Best grappig, maar ik weet nu even niet zo goed meer hoe ik de communicatie nu weer kan herstellen op zo'n moment.
Uiteindelijk ben ik naar de follow the rail overgestapt om daar achterwaarts te vragen. Dat ging beter, maar uiteindelijk omzeilde ik natuurlijk het probleem, namelijk dat Mo, zodra er attributen meedoen in het spel, hij alle focus op mij verliest en zelf kunstjes verzint.
ik vroeg me af of jullie misschien leuke strategieen weten om deze slimme Mo zijn aandacht te vangen.
Bladwijzers