Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Ervaring met gebruik van rubberen matten op zandpaden.

  1. #1
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Ervaring met gebruik van rubberen matten op zandpaden.

    Hallo

    Ik ben aan het nadenken hoe ik kan voorkomen dat de zandpaden van de pp weer van die blubberpaden worden, echt met zand en afgraven in" de weer gaan" dat kan hier jammer genoeg niet. Nu las ik fgelopen jaren bij sommige mensen dat ze rubberen matten ebruikten hiervoor oa bij Magriet en Evi maar ben benieuwd gebruiken jullie die nog steeds, wat is jullie ervaring hiermee.?
    Alle tips zijn welkom.

    Bedankt alvast, groetjes Janneke.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  2. #2
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Ervaring met gebruik van rubberen matten op zandpaden.

    Ik heb ze nog steeds. Het werkt redelijk, zolang je flink grote matten hebt.
    Ik heb een pad van 50cm brede matten, daar lopen de paarden niet overheen en dan blijft het begaanbaar met de kruiwagen (dat probleem heb je op zandgrond al niet, hier is de bodem ook onbegaanbaar zonder paarden die het vertrappen).
    Op zand werken matten wel beter dan op klei, omdat het minder snel eronder weg gedrukt wordt.
    Al met al zou ik zeggen:liever een stuk bestraten ( die hele grote dtegels zijn ideaal! ) of puin storten, maar als dat niet kan of niet mag, kun je met grote rubber matten het iets beter begaanbaar maken.

  3. #3
    Actief Forumlid Dorien_Boy's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    bornem,belgië
    Berichten
    1.187

    Re: Ervaring met gebruik van rubberen matten op zandpaden.

    Ik heb een lange rubberen mat, breedte 50cm, om naar de mesthoop te geraken met de kruiwagen. Hier ook een kleibodem en anders onbegaanbaar. Nu merkte ik dat de paarden dit ook vaak verkiezen. Zelfs ondanks dat het soms glad was, verkozen ze die weg om over te lopen en waren hier ook heel voorzichtig in. Nu ben ik ook aan het denken om er nog één te leggen. Op het pad durf ik dit niet want als ze echt een sprintje trekken wordt het super glad denk ik..

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •