Thanks, José!
Thanks, José!
In Mac/OS:
- Open up the Terminal application from under /Applications/Utilities/.
- In the new terminal window, type the following command: traceroute -n nhforum.nl
Ik gebruik vrijwel altijd de iPad, ben bang dat het daar ook niet mee lukt.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Naamloos.jpg
Het kostte erg veel moeite om de afbeelding te uploaden via het forum. Via een "snelle reactie" lukte het helemaal niet, via geavanceerd pas na poging 4
Vandaag helemaal geen problemen
Er is geen beter leven dan een goei!!
Gisteren kon ik er niet op; server bezet. Paar keer geprobeerd, tien minuten later kon het wel
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Voor evi.jpg
Hierbij mijn printscreen....
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik heb regelmatig dat ik een bericht typ of (zoals vandaag) wijzig en dat het dan niet opgeslagen wordt. Geen idee of dat met de traagheid te maken heeft/kan hebben?
Thanks voor de extra print-screens!
Volgens support wijst dit niet op een storing in de server of in het netwerk. Ze geven wel aan dat er storingen wáren, maar die zouden allemaal opgelost zijn.
Ook hebben ze nog wat tips gegeven om het forum sneller te maken, ik overleg met Onno of we deze kunnen toepassen en of deze zouden helpen.
Ik had nu iets dat ik nog niet eerder had meegemaakt, maar even een print screen van gemaakt:
Forum.JPG
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
En net de hele tijd deze mededeling
Forum2.JPG
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik heb net zoveel keer m'n dagboek bericht aangepast, dat het volgens mij al morgen is
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Die melding kreeg ik net inderdaad ook. Het is vaak tussen 21:00 en 22:00 uur dat het forum traag is of dat je de melding krijgt van servet bezet. Of dat je helemaal niet op het forum komt.
Bwuh, dat is echt niet normaal. Sorry voor alle ongemakken
Kan helaas pas na het weekend weer wat doen.
Bladwijzers