Hmmm ik heb er al dagen geen last meer van dat het traag zou zijn...
(EDIT: correctie: het lezen op het forum gaat gewoon goed, maar deze reactie plaatsen duurde dan wel weer heel erg lang, en het invoeren van deze edit ook weer!)
Hmmm ik heb er al dagen geen last meer van dat het traag zou zijn...
(EDIT: correctie: het lezen op het forum gaat gewoon goed, maar deze reactie plaatsen duurde dan wel weer heel erg lang, en het invoeren van deze edit ook weer!)
Woensdag en donderdag kwam ik om 21.30 niet op het forum!
Er is geen beter leven dan een goei!!
Zowel gisteravond als vanochtend was het forum een tijd niet te benaderen Dat heb ik op het oude forum nooit meegemaakt, en het lijkt wel steeds erger te worden nu.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Het is kommer en kwel. Drie of vier foutmeldingen voordat ik een post kan plaatsen lijkt standaard. Ik had op het oude forum nooit problemen. Nu lees ik hele delen niet omdat ik er niet bij kan.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Nou.. ik heb niks gezegd.. want bij mij is het nu ook drama. Ik kan nog net dit topic openen, maar een nieuw dagboek bericht aanmaken is absoluut geen optie
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Ik kon er een hele tijd niet op vanochtend, ik reageer ook vaak niet in topics omdat het gewoon te lang duurt allemaal, jammer hoor.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Hier ook vanmorgen een drama, soms laden hij delen van het forum of topics niet zodat ik niet alles kon lezen.
Op het oude forum had ik ook nooit last.
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Ik kon vanmorgen de site helemaal niet meer op..
Hier gisteravond ook weer heel slecht bereikbaar. Laden duurde erg lang en een bericht dat ik gemaakt had wilde hij niet plaatsen. Ik ben er uiteindelijk maar mee gestopt en heb uitgelogd. Vind het erg jammer en hoop echt dat er iets gaat veranderen, want het schiet zo niet op en dat is zonde van dit leuke en leerzame forum. Ik had met het oude forum ook nooit problemen
Leven is het meervoud van lef.
Gister ochtend en avond was een drama! Middag was geen probleem!
Om 21:40 uur had ik ingelogd (het forum was niet heel snel, maar de pagina's laadden prima). Om 21:51 uur wilde de pagina niet laadden en bleef het scherm wit. Heel irritant. Nu kwam ik er weer zonder problemen op.
Bij het uploaden van foto's moest ik heel lang wachten. Verder doet forum het goed vandaag bij mij.
Wie wil mij helpen met een klein onderzoekje hiernaar?
Ben nog steeds in gesprek met support, over de traagheid. Gezien de problemen die er nog steeds zijn met posten en openen van pagina's, geloof ik niet dat ze werkelijk wat aan de server gedaan hebben.
Als je wil, klik in windows op je startmenu en typ: cmd in de zoekbalk <enter> Er opent dan een dos-schermpje.
Hier typ je: tracert -d nhforum.nl
<enter>
Je computer geeft nu een lijstje met getalletjes terug (kan even duren) waaruit duidelijk wordt via welke netwerken jouw pc contact legt met het forum.
Hieraan kan support ook zien waar de traagheid vandaan komt.
Maak een print-screen van dit overzichtje en post het hier, zodat ik het weer kan doorgeven aan support.
Dankjewel!
Alstu!
NHforum Jossie.jpg
Goed... Dit kon ik dus plaatsen, verscheen alleen niet in beeld na het plaatsen. Nogmaals gedaan, weer niet de post in beeld. Pas na F5 kwam mijn post in beeld en dus dubbelpost. Dat heb ik aangepast (dubbelpost weggehaald) en deze zin toegevoegd. Overigens is dit gebeuren (dus post niet direct in beeld na plaatsen) tamelijk standaard.
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
ik heb geen windows…
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Bladwijzers