Ik heb het de laatste dagen ook weer heel erg. Duurt soms enorm lang voor een pagina geladen wordt, of dan eindigd hij met de melding dat de server overbezet is. Lastig hoor!
Raar dat het ineens weer zoveel erger lijkt te zijn!
Ik heb het de laatste dagen ook weer heel erg. Duurt soms enorm lang voor een pagina geladen wordt, of dan eindigd hij met de melding dat de server overbezet is. Lastig hoor!
Raar dat het ineens weer zoveel erger lijkt te zijn!
Always put the relationship first!
De laatste dagen is het forum bij mij wederom enórm traag, terwijl ik 'bij de blauwe buren' tegelijkertijd zit te surfen, en het daar vliegensvlug gaat..
Always put the relationship first!
Het forum is nu weer supertraag ineens.
Dinsdag om 11.07 uur.
Het plaatsen van een bericht duurde zojuist eeuwen.
Eerder vanochtend ging het nog wel goed.
Net was de server ook bezet kreeg ik in beeld.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik ook. En ik heb dat echt nooit!
Hier ook. En nu nog enorm traag...
- - - Updated - - -
Hier ook. En nu nog enorm traag... Zelfs dit bericht plaatsen lukt niet meteen. Krijg een rare foutmelding.
Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!
Ja had ik net ook, server bezet, en nu is het forum er wel weer maar supertraag...
Ja had ik net ook, server bezet, en nu is het forum er wel weer maar supertraag...
Net weer, helaas.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ja gisteren en nu ook, kreeg een bericht ook niet geplaatst.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Yep, paar keer server bezet-mededeling en een paar keer (de afgelopen dagen) moeite met het plaatsen van een stukje in mijn dagboek, met weer de 'verlaat deze pagina' mededeling en dan dubbel plaatsen. Of gewoon niet, zoals nu…
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Het is weer drama vandaag
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Forum was vanaf 08:00 tot nu helemaal niet bereikbaar.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Klopt, er was een serverstoring. Niets aan te doen helaas. Ze hebben het snel opgelost gelukkig
Hier net een volledig (lange!) post kwijtgeraakt omdat het forum helemaal vastliep.
Ik had het niet gesaved omdat ik extern mijn foto's plaats (op het forum gaat dat niet) en onder mijn copy-paste nét een fotolink zat en dus even niet mijn hele verhaal.
smileys doen het bij mij niet op het moment.
Bladwijzers