Fijn geregeld voor de winter!
Fijn geregeld voor de winter!
He super Thekla, dan hebben ze een flink pad om een sprintje op te trekken, en je zult er zelf zo blij mee zijn als je mag uitmesten van de winter.
A dus je gebruikt een zitmaaier als Quart???Gaat dat goed, is die ook nog in gebruik als maaier of is het een oudje?
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
De trekker gebruik ik nauwelijks meer (eerder bij al de voorbereidingen voor de komst van de paarden en om de paardenwei te maaien), de zitmaaier, een tweede(of 3?)handsje maar doet het prima, gebruik ik nu naast maaier voor de (groenten)tuin en als trekkertje inderdaad, om bv ruige mest naar de wei te brengen ter verspreiding en dat soort dingetjes. Heel handig !
Aanrader. Zou je ook je mest mee uit de wei kunnen halen/verplaatsen naar de hoop. Dat doe ik niet, vind het fijn om meteen mijn wei te zien en distels/zuring etc eruit te trekken. Mijn moeder vond dat ik maar eens een stappenteller moest aanschaffen, haha. Mijn buurman plaagt me met mijn 'pincetbeleid in de landbouw'.. Tja, ik geniet er gewoon van...
Doe je straks foto's posten? Ben benieuwd!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Zal ik doen!
Hee Janneke, wat een goed idee. Ik ga dit eens even in de gaten houden.
Bladwijzers