Ook aanwezig op Equiday 2015, ik kijk er al naar uit
Chris Irwin was bereid om voor Equiday een cursus te verzetten! Hij komt dit jaar dus ook voor het eersto Equiday!
Oh wat gaaf!!!
Oh sjiek. Ik ga ervoor zorgen dat ik er in april weer bij kan zijn.
Oh heel stoer! Hoor erg veel positieve dingen over Chris Irwin! Kijken of ik dat er tussendoor kan plannen... En anders mn vriend er maar met een videocamera op af sturen ofzo :P
Hoi, Ik vroeg mij af of er op de equiday ook weer een spring clinic wordt gegeven?
Het lijkt mij erg leuk om daar aan mee te doen namelijk.
Mvg,
Dian
Leuk Dian!
Ja, we gaan een springclinic laten zien, maar dit keer wordt deze gegeven door Liesbeth Jorna! Met een andere invalshoek.
Of Liesbeth zelf combinaties meeneemt, of dat mensen zich ervoor kunnen aanmelden, dat weten we nog niet.
Nog een leuk nieuwtje!
Mijn grootste hobbel om met Henkie te mennen is het feit dat alles zo vast aan je paard zit. brr... er kan zoveel gebeuren dan!
In Engeland vonden we een bitloze menner die een karretje en tuig heeft uitgevonden dat je in geval van nood met 1 handeling (al rijdend) compleet met tuig kan loskoppelen van je paard!
Het is ons gelukt deze bijzondere Willy Wortel naar EquiDay te halen!
Oh en we hebben nog een hele leuke bitloze menner gevonden
Dat lijkt me gaaf!
Ik ben erg benieuwd San naar die oplossing!
Die oplossing is er in nederland toch ook (panieksluitingen?)
Dat is nog altijd meer dan één handeling en dan blijft het ruig nog altijd aan je paard hangen. Tenminste, ik lees het zo dat alles in één keer los is, tuig en kar.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Ik ben reuze benieuwd Sandra! Leuk hoor :-D
Ow, als het tuig dan ook in 1 keer van je paard is is dat wel een uitkomst inderdaad. Ben benieuwd!
Het Equidayprogramma klinkt steeds beter! Complimenten!
"Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga
Leuk, ik ben er weer bij! Ik vind demo's van parelli altijd erg leuk. Sinds kort volg ik ook het in connectie met je paard progamma van www.horsefulness.be. Het lijkt me heel leuk Karinne live te zien!
Bladwijzers