Magic's Spirit heb ik inderdaad ook al bekeken; is best aardig voer. Maar ook dat niet is voor mij niet goed verkrijgbaar (lees: meer dan een half uur rijden).
Magic's Spirit heb ik inderdaad ook al bekeken; is best aardig voer. Maar ook dat niet is voor mij niet goed verkrijgbaar (lees: meer dan een half uur rijden).
Wendela... helaas ik moet al bijna 2u rijden naar de grens met Nederland. Dat lijkt over het algemeen het grootste probleem: verkrijgbaarheid. Dat perfecte voer bestaat wel, maar waar moet je het halen? En dat komt dan waarschijnlijk weer door het feit dat er nog niet bijzonder veel vraag naar is?
Take the time it takes, so it takes less time.
Voor de geďnteresseerden, ik vond nog iets interessants: http://www.bergsiegel.de/produkte/pf...ducts_products[product]=36&tx_pxproducts_products[action]=show&tx_pxproducts_products[controller]=Product&cHash=20d1f6a51bfe43692e311e4ad60ab4b1
Alleen jammer genoeg niet bio...
EDIT: hmmm de link is kennelijk te lang, dus zelf even knippen en plakken dan maar... Het gaat dus om een kruidenmengsel, Mineral-Plus für Pferde.
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Samen bestellen? Hoe wil je dat doen dan, ik woon in Duitsland.
Ik voer nu al een jaar Metazoa en zie wel dat dat wat doet, maar echt weg ben ik er nog niet van. Jongens komen wel goed door hun haar, maar er blijven 'dingetjes'.
De Hestamix van St. Hippolyt leken ze het eigenlijk beter op te doen, maar dat is zo lastig verkrijgbaar.
Phenix heeft dit verhaarseizoen weer heel erg last van schimmel gekregen en het gaat maar niet weg, Rebbel blijft kampen met vieze ogen.
Ik weet niet, wilde dat ik een voer vond wat ze écht leek te ondersteunen, lastig hoor!
Wel wat goede opties genoemd hier, die ga ik ook nog eens nader bestuderen.
Marja, ik ben wel nieuwsgierig naar de reden waarom jij geen Metazoa wilt voeren, als je hem via pb zou willen delen hou ik me eenbevolen..
Always put the relationship first!
Marja, zie quote. Ik reageerde op Marie
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Take the time it takes, so it takes less time.
@ Auky: oeps, helemaal niet gezien, hahahahaha!
Bladwijzers