Zijn er hier mensen bekend met Wendy Murdoch?
Ik kreeg een mail dat ze van de zomer een cursus geeft in Nederland en het lijkt me wel interessant op er heen te gaan.
Is het de moeite waar?
Zijn er hier mensen bekend met Wendy Murdoch?
Ik kreeg een mail dat ze van de zomer een cursus geeft in Nederland en het lijkt me wel interessant op er heen te gaan.
Is het de moeite waar?
Eén woord: JAAAAAAA!
Ik heb inmiddels drie keer (geloof ik) les van haar gehad met Casindy en elke keer weer zo mega interessant en leerzaam. De SURE foot kussentjes die ze voor onbalans gebruikt (voor paard of ruiter) zijn echt heel leuk en hebben veel effect. Verder heeft ze echt een bizar goed oog voor piepkleine verschillen in houding en weet ze zelfs zonder te kijken wanneer je je adem per ongeluk in houdt, haha. Ze heeft Casindy en mij iedere keer erg goed geholpen wb houding, zit en balans
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ik kreeg ook een mailtje, dat ze een open clinic geeft in Lienden in Juli, bedoel je die? Het lijkt me erg leuk om mee te doen, misschien zonder paard. Maar ik moet mijn zoervakantie nog boeken dus ik weet niet eens of ik er ben. Ik ben ook een groot fan van de tips op haar site.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Klinkt interessant, misschien hier wat meer info geven want ik ga nu ook eerst googlen
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ik zag dat ze volgens mij ook op de Equitana was, ik ga haar eens bekijken daar .
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Bedankt voor jullie reacties, dit klinkt in ieder geval heel positief! Ik dub nog even verder (vooral ivm de prijs )
Ik kreeg de mail van stal mireille in de betuwe, er zal vast iets te vinden zijn op hun site.
Ja, zin in de Sure Foot clinic die Tessa Roos regelt
hopelijk is het te betalen want ik wil echt super graag meedoen met Nosey
Gekwalificeerd NH instructeur. Hulp/les? Stuur even een pb of kijk op FB.
"Nosey Horsemanship" omdat je samenwerken niet alleen kan doen!
Yes, same here
SUREfoot is ook onwijs interessant van Wendy. Daarbij leert ze paarden meer voelen wat er in hun lijf gebeurt en kan, door ze op verschillende soorten kussentjes te zetten. Op de Facebookpagina daarvan is meer info te vinden. Tessa organiseert een SUREfoot clinic in juli, in Noord-Holland.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
DOEN! Absolute aanrader. Verschillende keren les van haar gehad en wat kan zij je mega stappen vooruit laten zetten.
Seatbuilder • NH/Parelli • Klassieke dressuur • Feldenkrais
Ik kan geen vrij krijgen op mijn werk verdorie Kan dus helaas niet meedoen. Ik baal er best wel stevig van.
Of ik moet ontslag nemen maar dan kan ik het niet meer betalen
waar kan ik wat meer informatie vinden over deze clinic? Ik ben wel benieuwd waar en wanneer dit is .
note to self: change the mind, the body will follow.
Volgens mij is er nergens info te vinden, maar als je stal mireille mailt kunnen ze de flyer vast toe sturen, het is in juli 2 dagen.
De rijdersplekken (a 400 euro) zijn al vol, er was van de week nog wel plaats voor kijkers (200 voor 2 dgn).
Mogelijk komt er nog een aparte lesdag bij.
Wat grappig dat de prijzen voor rijdersplekken verschillen. Ik heb een rijdersplek in Bergen voor € 350,-- met een kijker erbij.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Dat zal wel met de prijs van de accommodatie te maken hebben gok ik!
Maar er zijn dus meer cursussen in Nederland, heb je info?
Dat zal wel kunnen inderdaad. Deze clinic wordt georganiseerd in Bergen (NH). Voldoende B&B's in de regio voor een overnachting https://www.facebook.com/events/3352...06309/?fref=ts
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Bladwijzers