Voor de liefhebber plaats ik het ook even hier. Werd er op geattendeerd door mijn bekapper. Ik heb me voor de cursus opgegeven, lijkt me heel leuk! wordt gegeven door Klaas Feuth. Hoop straks dan zelf te kunnen gaan starten bij mijn eigen knollies (met controles van de bekapper uiteraard).
Programma:
Deze cursus is twee hele dagen op zondag 1 maart & zondag 22 maart van 9.00 tot 17.00.
Ontvangst op beide dagen is vanaf 8.45
1 maart:
Tijdens de eerste dag krijg je in de ochtend theorie, is er een demonstratie bekapping en gaan we 's middags aan de slag met het oefenen van de technieken op hoeven, meegenomen door Klaas.
22 maart:
De tweede dag herhalen en verdiepen we de theorie. Daarna geeft Klaas een demonstratie en gaan we twee aan twee aan de slag met het bekappen van de paarden. Het is mogelijk je eigen paard mee te brengen (er kunnen maximaal 4 gastpaarden meekomen).
De tweede dag werken we met een klein groepje: maximaal aantal deelnemers is 6.
Het is ook mogelijk alleen de eerste dag bij te wonen, totaal kunnen er maximaal 12 personen meedoen op dag 1.
Eigen paard
Het is mogelijk je eigen paard mee te brengen op de tweede dag. Als je dit graag wilt horen wij het graag we hebben plek voor max. 4 gastpaarden.
Kosten
De kosten voor deze twee-daagse cursus bedragen 265 euro. (VROEGBOEKKORTING voor 1 februari inschrijven en betalen: 250 euro) Dit is inclusief koffie, thee, lunch, versnaperingen, oefenhoeven en gebruik schoolpaard of meebrengen eigen paard op dag twee (maximaal 4 gastpaarden).
Kosten voor alleen dag 1: 95 euro inclusief koffie, thee, lunch, versnaperingen & oefenhoeven.
Betaling
Je inschrijving is definitief en je plek verzekerd na ontvangst van je betaling op rekening NL 95 KNAB 0207 6217 48 t.n.v. Horse Medicine Leidschendam onder vermelding van twee-daagse of een-daagse hoefbekappen en je voor en achternaam.
N.B. bij annulering kunnen wij geen geld terugstorten. Het is wel mogelijk zelf voor vervanging te zorgen en indien mogelijk zullen wij proberen eventuele reserve deelnemers te benaderen.
Route/Adres:
Horse Medicine
Doctor van Noortstraat 189 Stompwijk
Let op het is een eigen weg dus rustig rijden en aan het begin van de laan wachten tot deze vrij is, verkeer wat de weg afkomt heeft voorrang! Wij zitten bijna aan het einde van het laantje rechts tegenover de huisarts.
Bij vragen, bel: 06-16 34 84 55 (Janna) of 06- 51 53 72 94 (Jubine)
Materiaal/gereedschap
Heb je zelf gereedschap? Neem het mee! Klaas zal ook voor gereedschap zorgen wat gebruikt kan worden en het is ook mogelijk om gereedschap bij hem aan te schaffen.
Verder handig om goede handschoenen mee te nemen.
Kleding/overige
Neem warme kleding mee! En pen en papier mee om aantekeningen te maken!
Wij hebben er heel veel zin in! Tot 1 maart!
Vriendelijke groeten, Janna
Janna de Vries
Begeleiding en advies voor mens en paard
Squire in de Academische Rijkunst
Rechtrichten | Centered Riding | Freestyle
Hulp bij trailerladen & gedragsproblemen
janna@jannadevries.nl
www.jannadevries.nl
06-16 34 84 55
Bladwijzers