Hier inderdaad ook op de kliniek gewogen. Elke keer vergeten, laatste keer bijna, maar toch nog op tijd aan gedacht.
Is namelijk wel goed en interessant het gewicht te weten.
Hier inderdaad ook op de kliniek gewogen. Elke keer vergeten, laatste keer bijna, maar toch nog op tijd aan gedacht.
Is namelijk wel goed en interessant het gewicht te weten.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Gekwalificeerd NH instructeur. Hulp/les? Stuur even een pb of kijk op FB.
"Nosey Horsemanship" omdat je samenwerken niet alleen kan doen!
Uhm, 475 inderdaad.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Op mijn vorige pensionstal lieten ze af en toe een weegschaal langs komen, en waar ik nu sta, heeft iemand er zelf eentje . Je kunt ook eens kijken of er een milieustraat in de buurt is of een oud papierbedrijf, die hebben ook weegschalen.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Of een boer met vleeskoeien ofzo? Bij ons in de buurt is er zo'n bedrijf waar ik al een weegschaal heb gezien. Dus ik ga eens heel lief vragen of ik Sofie daar ook eens een keertje mag wegen Dan kan ik hier ook foto en gewicht plaatsen
Take the time it takes, so it takes less time.
Transportbedrijven hebben ook vaak wel eentje (of weten iig eentje in de buurt). Hier in de buurt is ook een weegbrug op rij-afstand, moet ik misschien toch eens proberen. Interessant topic!
Ik ga proberen te wegen bij een groenverwerkingsbedrijf (paar honderd meter bij ons vandaan) of bij de milieustraat (paar km)!
Twijfel nog of ik eerst even zal bellen, of gelijk met mijn pony het kantoor binnen zal lopen
Ik stem voor het laatste!
Maar dan kan ik ze eigenlijk niet tegelijk meenemen.. Dat kantoor is niet zo groot volgens mij
Och. Dan parkeer je ze toch voor de deur.
Ik mag mijn paarden gaan wegen bij de aveve winkel hier in het dorp. Ga even wachten tot ik ze iets toonbaarder mee kan nemen naar daar, maar zal dan ook foto;s maken van mijn drietal
Wordt vervolgd!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Geïnspireerd door jullie weeg-acties heb ik ook eens de paardjes laten wegen. Toch eens kijken of het klopt wat ik altijd aanhoudt.
Mijn schatting voor Fjalar was op een enkele kg na goed. Voor Noa bijna zat ik er bijna 40 kg naast, maar ik zeg nog niet welke kant op.
Wat denken jullie dat ze wegen?...
Fjalar, 1,53 m:
2-3 fjalar.jpg
Noa, 1,46 m:
2-3 noa.jpg
Surrender to fun!
Fjalar 460, Noa 420?
Cool dat je het bij Fjalar zo goed ingeschat had! Had je ook een meetlint gebruikt, of zo puur op het oog geschat?
Altijd puur op de gok. Vandaag na het wegen voor de grap ook eens gekeken wat er met het meetlint uit zou komen. Nou... daarmee waren ze beiden zo'n 70 kg lichter dan de weegschaal aangaf Voegt niet echt wat toe dus.
Ik zeg nog even niks, ben benieuwd wat er nog meer geschat wordt voor ze
Surrender to fun!
Fjalar scheelt weinig in hoogte met mijn pony. Gok dat hij 483kg weegt
noa denk ik 444kg
Gekwalificeerd NH instructeur. Hulp/les? Stuur even een pb of kijk op FB.
"Nosey Horsemanship" omdat je samenwerken niet alleen kan doen!
Bladwijzers