Fjalar denk ik 475kg.
Noa schat ik op 415kg.
Fjalar denk ik 475kg.
Noa schat ik op 415kg.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Oke, ik ga ook een gokje wagen:
Fjalar 460
Noa 430
Ik zal het verklappen, schrik niet: Fjalar is 554 kg en Noa 478 kg
Ze zijn wel een flink stuk massiever gebouwd dan jullie ze ingeschat hebben (en daarnaast ook gewoon een beetje te dik)
Laatst gewijzigd door Hästli; 04-03-15 om 18:17.
Surrender to fun!
Fjalar vond ik lastig schatten.
Noa had ik van deze foto niet verwacht omdat ik haar lichter gebouwd verwachtte dan Carwyn.
Zo dan, zat ik er ff flink naast! Was die weegschaal wel goed.
Jee, dat had ik niet verwacht! Best lastig nog zeg
Haha, zou je bijna aan gaan twijfelen he Maar zeker van Fjalar geloof ik dat gewicht echt wel. Noa had ik zelf ook een stukkie lichter ingeschat.
@Dyonne, ja aan de foto's te zien leek Carwyn me ook wel forser dan Noa. En ik had hem ook een stuk groter ingeschat dan de 1.41 die hij is Grappig hoe je toch zo'n ander idee krijgt van alleen een foto.
@ Rachel, ja en zeker lastig om van alleen maar een plaatje te gokken he!
Surrender to fun!
Jeetje, daar zat ik ook behoorlijk naast!
Ik dacht aan 490 voor Fjalar en 440 voor Noa..
Ik ga bijna denken dat ik een lichtgewicht paard heb met zijn 1.60m en 460 kg - terwijl hij er toch "fors" uitziet. Kun je nagaan wat bouw en botten doen!
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ja inderdaad Ans, dat kan dus verbazingwekkend veel uitmaken!
Ik dacht ook altijd dat Menglöd zwaarder was dan Atli, want zij is écht te vet en Atli niet, en Atli is maar 3 cm groter dus dat scheelt niet zoveel. Mijn verbazing was dan ook groot, toen Atli 10 kilo zwaarder bleek te zijn dan Menglöd! Maar hij is wel een stukje langer, en dus ook een (klein) stukje hoger, en dat scheelt dan toch zo weer enkele tientallen kilo's.
Dat is inderdaad wel een heel verschil ja, een paard van 1,60 die lichter is dan mijn pony van 1.46! Alleen hoogte zegt dus niet zo gek veel
Mijn paardjes zijn nu wel wat te zwaar. Ik ben de training weer wat meer aan het oppakken. Als ze over een tijdje naar mijn idee goed in model zijn, zal ik ze nog eens laten wegen. Kijken of dat nou veel uit maakt en wat ik dan als ideaal gewicht aan kan houden. Wel interessant dit!
Surrender to fun!
Nou. Zondag was de Weegschaal er.
Ik vond het bestwel spannend, maar o wat ben ik trots op Nosey en mijzelf dat dit gelukt is.
Mijn wens gewicht was tussen de 450-470
nou het is gelukt zie foto's.
Gekwalificeerd NH instructeur. Hulp/les? Stuur even een pb of kijk op FB.
"Nosey Horsemanship" omdat je samenwerken niet alleen kan doen!
Wat goed zeg, dit ziet er goed uit!
Wauw mooi verschil zeg!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Wauw !! je zou bijna niet zeggen dat dit hetzelfde paard is !
Bladwijzers