Duurder? Heb je het wel omgerekend naar de dagprijs?
Duurder? Heb je het wel omgerekend naar de dagprijs?
Dan is ie toch echt goedkoper.
Het andere topic staat overigens gewoon bovenaan, direct onder deze!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
De Balancer van jepaardgezondenfit.nl is via hun website te bestellen, dan wordt het lekker gemakkelijk thuisbezorgd.
En als je serieus prijzen wilt vergelijken, moet je natuurlijk wel omrekenen anders vergelijk je appels met peren.
Ik lig helemaal dubbel, ze woont hier 1 min vandaan. Vanaf huis.
Ik ga zometeen aantal proef zakjes ophalen. Omdat ik bang ben dat ze het misschien niet eten.
De test. De balancer ging er zo in. De immuno niet. Ze lieten het echt liggen.
Bij open maken van het zakje keerde mijn pony zich direct om.
Hmm. Hoe ga ik dat doen.
Weet je ik heb altijd het idee dat wanneer paarden iets niet willen eten dat het ook niet goed voor ze is, ik zie het als natuurlijk gedrag, in het verleden wanneer Whoopie bepaalde brok niet at dan bleek dat achteraf met "doormeten" niet de goede keus te zijn dus ik zou het respecteren. Je zou dan toch de vit brok kunnen voeren en wil je ze meer brok geven een andere brok of luzernebrok bv erbij kunnen voeren of iets wat nu goed bevalt.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Enerzijds denk ik dat ook Janneke, als paard iets niet hoeft is het niet goed.
Anderzijds: als een paard gewend is aan gemelasseerd voer en je geeft dan een meer natuurlijk en minder zoet voer, kan het best zijn dat ze daar even aan moeten wennen. Ik zou als het paard het niet hoeft, het eerst een tijdje mengen met het oude voer, en dan steeds minder oud voer erin, en dan kijken of het nog niet gegeten wordt. Als ze het dan nog steeds niet willen, dan beter niet geven.
Nou ja daar ben ik het niet helemaal mee eens. Soms is de geur al genoeg.
Die is best sterk. Sophie vooral is erg geur bepalend.
Morgen nog x proberen.
Ook aan geur kan een paard wennen, toch?
Ik snap wat je bedoelt Marja dat was bij Whoopie nooit zo aan de orde omdat die altijd al sober voer zonder toevoegingen kreeg. Bij Whoopie had het vaak te maken met een of ander kruid wat er in zat.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Zeker kunnen ze wennen aan geur.
Ga het vandaag nog eens proberen.
Vandaag slobber gemaakt, klein beetje.
Brokjes erdoor. En ging als een warme boterham in hun buikje.
Bladwijzers